Publicerat Januari 18, 201115 yr Gick in på jägareförbundets hemsida och fick se vem det är som har skjutit vargen i Örebro län. http://www.jagareforbundet.se/svenskjakt/Startsida/Nyheter/2011/01/Angelica-fallde-historisk-varg-i-Orebro-lan-1.15721/ . Då fick jag se att jag känner både henne och hennes sambo. Så jag skickar ett SMS och grattar och skriver att jag tycker att det är snygga bilder och bra skrivet. Får tillbaka svaret "gå in i vår gästbok". http://www.fageltorps.se/ . Då förbyttes min glädje och stolthet över mina vänner i någon form av rädsla!
Publicerat Januari 18, 201115 yr Synd som fan.. Hoppas hon inte låter det beröra henne allt för illa.
Publicerat Januari 18, 201115 yr Obehagligt och tragiskt +1. Verkligen. Var så impad över att hon "vågade" stå för det som skett tidigare idag och så får man se sådan härn skit.
Publicerat Januari 18, 201115 yr var väl tyvärr väntat dom vill gärna se sej som vuxna civiliserade människor men beter sej inte bättre än nån (censur)(censur)
Publicerat Januari 18, 201115 yr Skrämmande människor det finns... Sent from my Storno 940 using Nmt 450
Publicerat Januari 18, 201115 yr Jag skrev ett inlägg där jag gratulerade skytten till en bra jakt med bra utgång samt kritik till motståndarna som hoppar på de som utför ett uppdrag från vår regering... Synd bara att de motståndarna som skall uttrycka sig gör det så jävla barnsligt och på ett korkat sätt. Tror de att någon kommer att ta dem seriöst på det sättet? Var är alla normalt funtade motståndare? Eller de kanske inte finns... Gillar de inte vargjakten, eller jakt överhuvudtaget, så får de snacka med vår regering. Inte hota de som gör jobbet! Stor kram till tjejen för att hon rakryggad ställer upp på foto och står för det vi har gjort sedan urminnes tider.
Publicerat Januari 18, 201115 yr Att folk orkar med sig själva? Fy fan vilken obehaglig läsning. Hoppas verkligen att hon inte råkar ut för något allvarligare än dom verbala påhoppen. /F
Publicerat Januari 18, 201115 yr Så mycket okunnighet det finns att man blir mörkrädd! Det verkar ju tyvärr finnas anledning att vara rädd för mörkret om man skjuter varg..
Publicerat Januari 18, 201115 yr Skrämmande människor det finns... Sent from my Storno 940 using Nmt 450 Åsikterna är fria att ha men att hota andra, jag anser att de bör anmäla hoten, så att det framgår vad som sker med vargjägare. Tråkigt, tråkigt. /Christian
Publicerat Januari 18, 201115 yr Ett stort grattis till en rakryggad skytt. Som ni säger är det ju enormt tråkigt och skrämmande att läsa i hennes gästbok. Jag slutar aldrig att förvånas över hur dumma människor är. När man läser känns det ju som om de flesta inläggen i princip är skrivna av elever på mellanstadiet. Hoppas hon inte tar åt sig av allt skit som skrivs och hoppas att hoten polisanmäls.
Publicerat Januari 18, 201115 yr Verkligen urtrist läsning....stackars kvinna. Att de inte lägger sin energi på våran köttindustri istället. Det är iaf något som till och med jag kan reagera på ibland, snabbt uppfödda misskötta djur som endast har i syfte att hamna i butiksdiskarna så fort som möjligt. Antar att djur är olika värda i deras ögon.
Publicerat Januari 18, 201115 yr Författare Min hustru pratade med Angelica och tydligen så är en polisanmälan inlämnad. Tydligen så var det på grund av ett telefon samtal om jag förstod saken rätt. Tycker att hon är tuff Angelica som står upp och visar upp sig, duktig jägare dessutom. Hoppas att ni håller med om att det är bra bilder! Personligen tycker jag att dom utsrålar "rätt" saker och inte hat som jag såg på en del bilder från ifjol.
Publicerat Januari 18, 201115 yr Verkligen urtrist läsning....stackars kvinna. Att de inte lägger sin energi på våran köttindustri istället. Det är iaf något som till och med jag kan reagera på ibland, snabbt uppfödda misskötta djur som endast har i syfte att hamna i butiksdiskarna så fort som möjligt. Antar att djur är olika värda i deras ögon. Många av dem är nog veganer men jag brukar fråga om de vet hur euroshopper eller andra budgetgrönsaker har plockats och om alla anställda som plockar dessa grönsaker har rättvisa lönevillkor och om de får vara fackligt anslutna etc... ...det har dödat ganska många diskussioner jag har haft med veganer Är de köttätare brukar jag me dem att kolla på vår uppfödning av slaktkycklingar eftersom det är bland det vidrigaste jag vet! Det är nog bara rivaliserat av halalslakt utan bedövning.
Publicerat Januari 18, 201115 yr Det blir ju lite konstigt när de som påstår sig hata jakt, äter kött ifrån våra butiker. De finns ju sådana också, det är jag övertygad om. Nä nu är jag OT. Hoppas hon inte tar dessa påhopp för hårt, hon har inte gjort något fel. Bilderna var väldigt neutrala och bra vad jag kunde se.
Publicerat Januari 18, 201115 yr kolla facebook: johnny höglin bilder.. han verkar tro att vilda vargar också tycker om att pussas.. som på en av bilderna.. hur får man en sån person på rätt spår? alla som ser denna tråd och gästbok.. skriv iallafall grattis, så hon känner stort stöd från oss alla! mvh!
Publicerat Januari 18, 201115 yr alla som ser denna tråd och gästbok.. skriv iallafall grattis, så hon känner stort stöd från oss alla! mvh! redan klart
Publicerat Januari 18, 201115 yr Så! Nu har även jag lyckoönskat henne och skrev att hon inte skulle behöva bry sig över dessa verklighetsmissanpassade jakthatare.
Publicerat Januari 19, 201115 yr Trevliga människor det finns ... not!! Och den gamla skinnbulan är aktiv vad jag såg http://www.facebook....=1&id=690676760.. Bra att hon stod upp för vad hon gjorde i alla fall i artikeln ...
Publicerat Januari 19, 201115 yr Detta är så befängt. Man undrar var respekten har tagit vägen, för andra människor. Självklart har Angelica gratulerats, silverryggen bad jag söka hjälp men förvånansvärt har han ingen insikt i sin problematik. Han borde iaf polisanmälas för trakasserier och polisväsendet borde ta allvar på alla dessa idioter, man vet aldrig när det går överstyr för dem.