Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vargskytt!

Featured Replies

Publicerat

All heder till skytten. Ett stort lass med skit till övrig imbecill medverkan på nämnda gästbok.

Edit: Försöker i möjligaste mån undvika kommentarsfält på olika sidor. Skapligt less på pajkastningen som försigår.

• Svar 69
  • Visningar 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Publicerat

har inte följt denna händelse har bara läst inläggen på forumet.. så jag är inte så insatt i detta men! har det inte alltid varit så så länge-

v-jakten har funnits, att ställer man upp i offenlighen o pratar om vargjakt eller att man skjutit varg så är risken stor att man blir utsatt-

för diverse tok stollar som inte vet vart gränsen går för att kränka en människa, med hot o div.

har för mig att i fjol så försökte jonarlist kåren intervjua flera vargskyttar som valde att avstå just för att det kunde bli diverse hot.

är det inte så att detta är nånting vargjägarna kommer att få leva med, sen är detta givitvis tragiskt att jägarna blir utsatt för sådana tokstollar.

//peter

Publicerat

En polis sa något till mig i sommras om just dessa extremister som kanske kan vara tänkvärt om dom försöker göra något av hoten "vissa människor förstår bara om dom får en käftsmäll"

Publicerat

All heder till skytten. Ett stort lass med skit till övrig imbecill medverkan på nämnda gästbok.

Edit: Försöker i möjligaste mån undvika kommentarsfält på olika sidor. Skapligt less på pajkastningen som försigår.

Kan instämma i allt i detta inlägg!

Och i synnerhet det sistnämnda!

Publicerat

gott att se, nu har det börjat trilla in en hel del stöd cah gratulationer till henne, även från mig. så ni som inte skrivit, gör det....

Publicerat

så blir det när man käkar morötter....akut näringsbrist.... :lol:

Publicerat

Läste igenom några kommentarer och en fick mig faktiskt att bli lite glad så här på onsdagskvällen.

Kristina, som är djurrättsaktivist, var inte så glad över hennes likar hur de framställde sin kritik med hot och löfte om våld!

Tänk om lite fler sansade människor förde debatten i stället för de rabiata extremisterna gjorde det, då kanske vi skulle ha större förståelse för deras kritik, och de kanske skulle ha större förståelse för den jakt och viltvård vi bedriver.

Fast det skulle kanske desarmera hela karusellen och då fick inte de extrema någon spelrum att vältra sig i...

...men tänk om?

Tack Kristina för ditt sansade och vettiga inlägg! Vi måhända har olika agendor men jag tror vi har betydligt fler gemensamma nämnare än vad många tror!

Publicerat

Hon verkar få stöd så det räcker ^_^

Störiga människor :wacko:

Publicerat

http://silverback.devote.se/

Borde inte någon polisanmäla detta? Om det här är okej, å blir man ju riktigt less. Här står det konkreta uppmaningar om vad man ska göra med oss jägare!

Publicerat

http://silverback.devote.se/

Borde inte någon polisanmäla detta? Om det här är okej, å blir man ju riktigt less. Här står det konkreta uppmaningar om vad man ska göra med oss jägare!

Låter som uppmaning till brott tycker jag...

Jag manar er alla som läser detta till fysiskt våld, hot, terror mot alla som är för jakten. Jägare, sympatisörer, allt! Hota dom, kasta sönder deras fönster, molotovs på deras bilar, INGA regler finns längre mot vargjägarna!
Publicerat

Ja det är knappt värt att kommentera men hissen kan ju inte gå alltför högt upp iaf.

Publicerat

Ja det är knappt värt att kommentera men hissen kan ju inte gå alltför högt upp iaf.

162757_127020730697508_100001687457397_187561_3325973_n.jpg

Publicerat

Puckon - ja jag vet. Dock borde Angelica polisanmäla alla påhopp. Deras ip - adresser finns ju , eller ?

Publicerat

162757_127020730697508_100001687457397_187561_3325973_n.jpg

:D

ska jag ordna en torped som fixar jäveln??

Publicerat

är man mera seriös, så skulle han faktiskt behöva polisanmälas.

Publicerat

kolla facebook: johnny höglin bilder.. han verkar tro att vilda vargar också tycker om att pussas.. som på en av bilderna.. hur får man en sån person på rätt spår?

alla som ser denna tråd och gästbok.. skriv iallafall grattis, så hon känner stort stöd från oss alla!

mvh!

Knappast första gången denna Johnny Höglin har fel, han var ju tidigare en av sveriges mest ökända nazister - och nu står han å myser med Lars Ohly på sina profilbilder, snacka om att vara kluven i sina ståndpunkter i livet och gå från extrem till extrem.. :rolleyes:

Edit: skickade precis ett meddelande till Fryshuset.. kanske borde skickat det till Aftonblaskan oxå?

Hej! Er medarbetare/föreläsare Johnny Höglin uppmuntrar folk till misshandel och terror mot en samhällsgrupp som består av 300 000 svenskar, via sin blogg: http://silverback.devote.se/

Jag anser att det är besynnerligt hur en person som går från extremhöger, och sedan till något annat extremt, hatiskt tillåts föreläsa för barn och ungdomar och tillåts vara någon förebild. Osmakligt är bara förnamnet..

Publicerat

bra!

Publicerat

Bra skrivet!

Att folk har åsikter är bara bra, även de som har lite tokiga sådana men när man uppmanar till våldsbrott har man fanimig gått på tok för långt!

Är han dessutom inblandad i barn/ungdomsverksamhet blir jag mörkrädd!

Dels hur han överhuvudtaget kunde få jobbet från början och dels hur i helvete han får ha kvar det!

Samtliga som jobbar med mina barn blir granskade och utdrag ur polisregistret är ett grundkrav från deras arbetsgivare och från oss som föräldrar.

Det är inte parkeringsböter vi oroar oss för direkt utan precis sådana här saker...

Har mycket svårt att tro att en människa som har dessa funderingar, som han uttrycker publikt,är normalt funtad och har tämligen stora problem med sin världsbild och skall således inte betalas för att agera förebild åt våra barn och ungdomar.

Publicerat

Angående storpendlande Johnny "puma Höglin så ska man veta det att den killen blåser man omkull med en nysning.

Har haft en del diskussioner tidigare med honom, när en viss adolf var hans husgud.

En så jävla pinsam patetisk fjant är inte värd att reta upp sej på.

Men!! den uppmaningen skall bannemej anmälas.

Publicerat

han tror ju själv att han vinner varje gång han skriver något.. han försöker ju så gott han kan, för att argumentera. men ändå lyser det igenom stor okunskap.

mest massa provocerande han är ute efter tror jag.

Publicerat

Dels hur han överhuvudtaget kunde få jobbet från början och dels hur i helvete han får ha kvar det!

Omvänd nazist som rekryterats till Ååålyyys Duma ?...självklart får han det jobbet i mellanmjölkens land. ;)

Publicerat

Nu har jag mailat och tipsat Aftonbladet, Fryshuset/EXIT samt Amnesty om Johnnys Höglins odemokratiska åsikter och uppvigling till våld mot oss stackars förtryckta jägare, inklusive oss som inte ens är ute och jagar varg.. <_<

Publicerat

Nu har jag mailat och tipsat Aftonbladet, Fryshuset/EXIT samt Amnesty om Johnnys Höglins odemokratiska åsikter och uppvigling till våld mot oss stackars förtryckta jägare, inklusive oss som inte ens är ute och jagar varg.. <_<

Bra, återge gärna ev svar här tråden. :)

Publicerat

Bra, återge gärna ev svar här tråden. :)

vågar nästan satsa en peng på att svaret kommer bil att dom inte kan göra nått åt det