Publicerat Januari 19, 201115 yr Jag är inte helt insatt men tror att SNF har fått ihop 3000 mail i hela världen på en liknande grej. Tycker alltså att vi ska visa att vi kan få ihop flera och fort ska det gå. Försök att länka osv till alla ni känner! http://www.jagareforbundet.se/Jagarenojakten/Vargjakten/Yes-to-swedish-wolf-hunting/
Publicerat Januari 19, 201115 yr Fast någon på SvJF får agera lite snabbt eftersom alla emailadresser som registreras visas på sidan efter man har gjort submit. Aja baja, så får man inte göra utan godkännande från var och en som deltager i denna petitionen. Har mailat webredaktionen Vill inte ingå i en maillista för spam!!!
Publicerat Januari 19, 201115 yr Formuläret är nu tillfälligt borta eftersom de råkade publicera lite väl mycket information Dock är vi vakna på jaktsidan! Skulle gissa på att det är tebax i morgon bitti och då är det bara att köra på igen!
Publicerat Januari 19, 201115 yr Är det fel på mig eller länken? Lösenord? Kolla mitt inlägg innan... Jag upptäckte att de publicerade lite väl mycket på den sidan och bad dem dra i handbromsen... Lyckligtvis jobbade de fortfarande och såg mitt mail.
Publicerat Januari 19, 201115 yr Kolla mitt inlägg innan... Jag upptäckte att de publicerade lite väl mycket på den sidan och bad dem dra i handbromsen... Lyckligtvis jobbade de fortfarande och såg mitt mail. Jo, såg det nu.
Publicerat Januari 20, 201115 yr 3000 i hela världen känns ju ganska löjligt lite tycker jag. Har vi bara så många och kämpa mot är det ju nästan så vi kan luta oss tillbaka och förklara oss som segrare.
Publicerat Januari 20, 201115 yr Kolla mitt inlägg innan... Jag upptäckte att de publicerade lite väl mycket på den sidan och bad dem dra i handbromsen... Lyckligtvis jobbade de fortfarande och såg mitt mail. Det är Hippens fel, som släpar iväg webbansvarige på semester..
Publicerat Januari 20, 201115 yr 3000 i hela världen känns ju ganska löjligt lite tycker jag. Har vi bara så många och kämpa mot är det ju nästan så vi kan luta oss tillbaka och förklara oss som segrare. precis vad jag tänkte i tvsoffan när nyheterna radade upp länder som hade deltagit. som om hela världen fördömde sveriges jakt på varg. riktigt löjligt.
Publicerat Januari 20, 201115 yr 3000 i hela världen känns ju ganska löjligt lite tycker jag. Har vi bara så många och kämpa mot är det ju nästan så vi kan luta oss tillbaka och förklara oss som segrare. Det vore kul om alla jägare med familjer skriver på för att vi skall ha vargjakten kvar, jag vill se hur de hanterar de siffrorna i snaskpressen Så fort sidan är uppe igen så hoppas jag att alla, inklusive de jägare som valt att bojkotta årets jakt, skriver på samt ber alla i sin familj att göra det samma! Vi kan ju se det som en tävling
Publicerat Januari 20, 201115 yr Skickat! Dessutom har jag länkat på både bloggen och på Facebook, vilket skapade en ganska omfattande debatt på just det sistnämnda.
Publicerat Januari 20, 201115 yr Också med och om inte värmlänningarna sätter fart så får man nog åka upp imorgon kväll och hjälpa till lite.