Publicerat Januari 20, 201115 yr Klart, har även lagt ut länken på min Facebook med uppmaning till mina jägarvänner och övriga som berörs.....
Publicerat Januari 21, 201115 yr Författare Lyfter tråden eftersom att jag tycker att detta är jätteviktigt!
Publicerat Januari 21, 201115 yr Lyfter tråden eftersom att jag tycker att detta är jätteviktigt! fint, då fick den även min uppmärksamhet. trevlig helg!
Publicerat Januari 21, 201115 yr Kan någon med insyn se hur många som skickats? Hippen kan lätt fixa det så snart han är tebax från mumiernas land!
Publicerat Januari 21, 201115 yr Hippen kan lätt fixa det så snart han är tebax från mumiernas land! Jo, misstänkte det Men det kan ju finnas fler som bevakar det med lite tur, och jag är otålig Med det hårsvallet i vattnet lär ju hippen bli hajmat dessutom Bara sånna långhåriga hippies och surfare som åker dit
Publicerat Januari 21, 201115 yr Jo, misstänkte det Men det kan ju finnas fler som bevakar det med lite tur, och jag är otålig Med det hårsvallet i vattnet lär ju hippen bli hajmat dessutom Bara sånna långhåriga hippies och surfare som åker dit Fråga Linkis eller Outdoorsman vetja
Publicerat Januari 21, 201115 yr Det var 1300 strax efter lunch. Hmm... Då är det inte många som känner till det än. 1300 registreringar på ett dygn, då knäcker vi aktivisternas 3000 innan Måndag Vi måste få ut detta via fler kanaler!
Publicerat Januari 21, 201115 yr Länkat på Facebook o kladdat om det på bloggen.. Bara tjata vidare om ngn missat det!
Publicerat Januari 21, 201115 yr Hmm... Då är det inte många som känner till det än. 1300 registreringar på ett dygn, då knäcker vi aktivisternas 3000 innan Måndag Vi måste få ut detta via fler kanaler! Länkat på Facebook o kladdat om det på bloggen.. Bara tjata vidare om ngn missat det! Jag har också länkat på fejan. Och jag kommer att skicka ut ett till mail men denna gång att det är väldig viktig att skriva på.. Vi måste stå upp
Publicerat Januari 21, 201115 yr Skickat och klart! ... men man undrar ju varför resonemangen om biologisk mångfald alltid mynnar ut i politisk enfald? MVH Alias
Publicerat Januari 22, 201115 yr Nu ligger uppmaningen på FACE (Europeiska Jägarfederationen; www.face.eu) hemsida också. Borde ge röster! Dock BORDE det ju vara så att svenska röster väger tyngre, men jag är skeptisk. För kommissionens beslut vete tusan om rösterna spelar någon som helst roll, men de kan få pressen att sätta ytterligare fokus på frågan, vilket är bra. SJF har intervjuats om och om igen av medier från hela världen de senaste dagarna...
Publicerat Januari 22, 201115 yr Nu ligger uppmaningen på FACE (Europeiska Jägarfederationen; www.face.eu) hemsida också. Borde ge röster! Dock BORDE det ju vara så att svenska röster väger tyngre, men jag är skeptisk. För kommissionens beslut vete tusan om rösterna spelar någon som helst roll, men de kan få pressen att sätta ytterligare fokus på frågan, vilket är bra. SJF har intervjuats om och om igen av medier från hela världen de senaste dagarna... Problemet är bara att svenssonjägaren och alla andra vardagsjägare i alla länder i Europa har aldrig hört talas om FACE och kollar verkligen inte på deras hemsida. Skall detta spridas får det bli en annons i jakttidningarna, den blänkaren får tidningarna banne mig bjuda på eftersom detta berör dem i allra högsta grad. Alla jakt butiker på nätet måste in med en banner som länkar till denna petition osv. Det finns fler kanaler... Så når vi våra jägare. Sedan blir jag mycket glad om våra Europeiska jaktkamrater skriver på också!
Publicerat Januari 24, 201115 yr Signerat och klart från min del med. La upp en länk på ett välbesökt forum i Finland. Finska grå och jämthundklubben. Hoppas på lite stöd därifrån med: http://www.shhj.info/keskustelu/viewtopic.php?t=14400
Publicerat Januari 24, 201115 yr Tyckte mig läsa att motståndarsidan hade 11000 Jo när man räknar in deras röster från Australien, Nya Zealand, Mexico, Spanien och alla de andra länderna som vi gränsar till eftersom de känner sig påverkade av det som händer i Sverige... Fast vi kan ju sätta in en annons i en Amerikansk jakttidning och önska att få lite stöd i frågan så skall vi nog se om vi inte drar in "några" utlandsröster vi också!
Publicerat Januari 24, 201115 yr Tyckte mig läsa att motståndarsidan hade 11000 En källhänvisning på detta hade dock uppskattas.
Publicerat Januari 24, 201115 yr En källhänvisning på detta hade dock uppskattas. Jag ska leta... jag kan läst fel, var lite trött imorse... Nu så... det var det här jag läste http://www.rovdjur.se/