Publicerat Mars 1, 200620 yr Författare har inte povat henne på någonting än, har tängt ha henne till gryt hon är bara 7 månader
Publicerat Mars 1, 200620 yr Ok, min är bara 5 mån.... vi får se va det blir av en.... tänkt som stötande från början men jag har bestämt att han ska få göra det han är bäst på och tycker är roligast kan nog bli spännande är ju trots allt en väldigt "allround hund"
Publicerat Mars 1, 200620 yr Författare samma här hon får jaga det hon tycker är roligast, förutom mäniskor och dylikt
Publicerat Mars 1, 200620 yr Utveckla det där med badplatsen tack, känns dock som att det har nått med mig att göra ;D
Publicerat Mars 2, 200620 yr Badplats ??? ??? ??? det är en liten bäck där Utveckla det där med badplatsen tack, känns dock som att det har nått med mig att göra ;D Vad är det här för något? ;)Hur många Törepojkar är det här på forumet, eller har Ni anknytning till Töre bara?
Publicerat Mars 2, 200620 yr Författare "nje" och en till bogserade en älg i den bäcken, fast det var lite längre upp något bredare där ;D
Publicerat Mars 2, 200620 yr "nje" och en till bogserade en älg i den bäcken, fast det var lite längre upp något bredare där ;D Med andra ord gick det inte som beräknat för Er. : :-* Ni fick kanske slita lite ont också för att få upp den ???