Publicerat Juni 12, 200619 yr Författare Nä nog hoppar den i självmant, första gången den badade så apporterade den dammissen nästan klockrent hon är helt tokig i vatten :o :o ;D ;D ;D
Publicerat Juni 12, 200619 yr Författare Om du vill ha en vatten apportör ska du nog inte kasta i den första gången den ser vatten ;D ;D
Publicerat Juni 13, 200619 yr ;D ;D Är han jagad av en gädda el. säl med den farten som han har el. har Du satt dit en propeller på den där bak ??? :-* Snygga bilder tysken.
Publicerat Juni 14, 200619 yr Författare det svåraste är inte att få dom i vattnet, det är att få dom där i från ;D
Publicerat Juni 15, 200619 yr det svåraste är inte att få dom i vattnet, det är att få dom där i från ;D Jag kan tänka mig det. Den ser ut att trivas värre bra i vattnet.
Publicerat Juni 17, 200619 yr ;) Hur har Du burit Dig åt för att få upp den stora fisken ??? ;D Grattis iaf!
Publicerat Juni 20, 200619 yr :D den är inte så stor ca: 1 kg :P Det beror väl på vad man jämför med. ;D
Publicerat Juni 27, 200619 yr :D Jag hörde på larsson att han var med på vattenbrandövningen som Ni hade igår i Töre brandkår.
Publicerat Juli 5, 200619 yr Tysken! Jag har hört att det blir fina jakthundar mellan kinesisk nakenhund och tjt. ;D Var det någon form av uppvaktning som nakenhunden gjorde mot tjt när den hoppade på hunden din ??? ;D : :-*
Publicerat Juli 5, 200619 yr Författare :D det var nog tur att jag han få bort min hund från den andra, en kinesisk naken hund är nog ganska dyr
Publicerat Juli 5, 200619 yr :D det var nog tur att jag han få bort min hund från den andra, en kinesisk naken hund är nog ganska dyr Vems var felet som lät sin hund flyga på den andra ???
Publicerat Juli 5, 200619 yr Författare det var på töre marknad, lille alice ville ju bara se vad det var förnågot men den var lite agresiv
Publicerat Juli 5, 200619 yr det var på töre marknad, lille alice ville ju bara se vad det var förnågot men den var lite agresiv Jag har hört det. Det kunde kanske ha blivit en fin liten blandras rill räven. ;D