Publicerat Juli 6, 200718 yr nä det skulle jag då alldrig göra, hon hoppar själv ca: 2,5m högt badtokig ;D ;D ;D Mvh.
Publicerat Juli 6, 200718 yr Snacka om badtokig! : ;D Riktigt tokig i vatten. Inga apportproblem där inte.
Publicerat Juli 7, 200718 yr ;D ;D... värre en labbarna!... ;D ;D ;D....den där får du inga kymmer med när de gäller apporten!. nice bilder!.... ;D ;D.. mvh Mamre!..
Publicerat Juli 7, 200718 yr Författare Jag har haft en labbe och det går då inte ens att jämnföra med tjtn. :D ;D
Publicerat Juli 7, 200718 yr Jag har haft en labbe och det går då inte ens att jämnföra med tjtn. :D ;D Förstår det! ;D
Publicerat September 10, 200718 yr Författare En bild på sonen och en kalv, dock inte jag som sköt kalven.
Publicerat September 10, 200718 yr En bild på sonen och en kalv, dock inte jag som sköt kalven. Fint foto tysken! Var han med Dig på pass under dagen ??? Hur mycket har Ni skjutit granne ??? Vi har fått 6 vuxna varav svågern sköt en 12-taggare igår och en 6-taggars kronhjort.
Publicerat September 10, 200718 yr Författare Han var med lördag och söndag nästan hela dagarna och skötte sig perfekt trots att han bara är 6 år, vi har skjutit 3 kalvar och en tjur.
Publicerat September 11, 200718 yr Han var med lördag och söndag nästan hela dagarna och skötte sig perfekt trots att han bara är 6 år, vi har skjutit 3 kalvar och en tjur. Okej!
Publicerat September 17, 200718 yr lite bilder från helgen Fina bilder tysken! Vi hade en givande dag igår. 1 tjur, 1 ko och 1 kalv. ;D Är man välkommen till festligheterna under uppehållet ??? ??? ??? ;D