Publicerat Juli 6, 200619 yr bra skottläge ;D ;D Jepp! Kanonläge vill jag säga. > Var någonstans har Du sett den ???
Publicerat Juli 7, 200619 yr Ranua i finland ;D ;D ;D Ja det kan jag tänka mig. Den djurparken är visst fin. Vi hade funderingar på att fara dit när sonen var liten, el. mindre och yngre iaf.
Publicerat September 1, 200619 yr Författare Nu har tjtn drivit rådjur och hare ungefär 10 min vardera ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Publicerat November 11, 200619 yr GRATTIS :D Roligt att hunden har fått sitt första byte. Kommer säkert mera i framtiden
Publicerat November 11, 200619 yr grattis tysken!!! men måste du lägga in dubbla bilder, är de månne så att du försöker komma upp i Isjonsson´s 5000+ inlägg??? ;D
Publicerat November 11, 200619 yr grattis tysken!!!men måste du lägga in dubbla bilder, är de månne så att du försöker komma upp i Isjonsson´s 5000+ inlägg??? ;D Hahaha! Han har träffat den store Jonsson en gång.
Publicerat Februari 17, 200719 yr Författare Räv nr 2 skjuten!!!!!! svullen terrier efter fajt med mickel :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :'(
Publicerat Februari 17, 200719 yr Räv nr 2 skjuten!!!!!!svullen terrier efter fajt med mickel :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :'( Grattis till mickel! Synd om vovven som har fått utstå detta. >
Publicerat Februari 17, 200719 yr Räv nr 2 skjuten!!!!!!svullen terrier efter fajt med mickel :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :'( Grattis, jag hörde att de var en riktig fight i grytet