Publicerat Mars 4, 201115 yr Är ingen frekvent mässbesökare normalt men hoppas iaf få tid att besöka denna. Någon mer som skall dit? Hoppas på bra väder! Här är ett par länkar Elmia Game Fair officiell sida Elmia Game Fair på facebook
Publicerat Mars 4, 201115 yr Fixade till första länken lite: Elmia Game Fair officiell sida ... och jag ska dit, men det är ju "nästgårds"
Publicerat Mars 4, 201115 yr Tänkte nog ta mig dit också! Alltid kul att botanisera lite bland gammalt och nytt.
Publicerat Mars 4, 201115 yr vi får väl se, men helt omöjlig är det inte att ,man dyker förbi...har ju bara ca 30 mil dit, så det är ju nästgårds.....
Publicerat Mars 4, 201115 yr Kanske dags att ta och köpa en keps eller T-Shirt som man kan ha på sig på sådana tillställningar...
Publicerat Mars 12, 201115 yr Jag planerar att ta mig dit. Har bara varit på Bosjökloster, två gånger, ska bli kul att komma iväg på fler jaktmässor!
Publicerat Mars 12, 201115 yr Klart man ska dit! Det får ju bli att flanera runt alla dagar nu när man bor här!
Publicerat Mars 15, 201115 yr Klart man ska dit! Det får ju bli att flanera runt alla dagar nu när man bor här! Lyx
Publicerat Mars 25, 201115 yr Bokat hotell på johnbauer med ett gäng finnar 3-4/6. Hört att även norrifrån folk påkommandes ner Förväntar mig nästan att se den "regerande" Wii-mästaren på plats även
Publicerat Mars 25, 201115 yr Bokat hotell på johnbauer med ett gäng finnar 3-4/6. Hört att även norrifrån folk påkommandes ner Förväntar mig nästan att se den "regerande" Wii-mästaren på plats även Jag har bokat in mig med räv svans,Bastun på john bauer ska nog få besök av upplänsk styrka ryktas det om även
Publicerat Mars 26, 201115 yr Är ingen frekvent mässbesökare normalt men hoppas iaf få tid att besöka denna. Någon mer som skall dit? Hoppas på bra väder! Här är ett par länkar Elmia Game Fair officiell sida Elmia Game Fair på facebook Det blir i år oxå. Inte så rackans långt dit.
Publicerat Mars 26, 201115 yr Bokat hotell på johnbauer med ett gäng finnar 3-4/6. Hört att även norrifrån folk påkommandes ner Förväntar mig nästan att se den "regerande" Wii-mästaren på plats även He-he, Wii mästaren skall försöka hitta ett hål. Kommer nog ner med en busslass halvfulla riksjägare. Vi lär ju försöka leva upp till myten örnfolket har om oss.
Publicerat Mars 26, 201115 yr No comments........ Du och Juholt har givit porrmustaschen upprättelse....
Publicerat April 11, 201115 yr Inte att glömma Bard åxo .... Småland be ware! Kom på att jag kanske inte ska dit ändå
Publicerat Maj 5, 201114 yr Någon från Alingsås området som ska ner?? ska själv ner men får inte med mig någon . Å tänkte att de kanske är fler en jag som åker själv.
Publicerat Maj 5, 201114 yr Kommer säkert att dyka upp nån av dagarna. Man kanske skulle skaffa en keps så man inte tappas bort av resten av sällskapet. Fast det spelar ju iof inte så stor roll, jag har ju redan den färgen på håret.
Publicerat Maj 31, 201114 yr Nu börjar det närma sig! Tänkte att det kunde vara kul att höra vad folk tänker leta efter och kanske få några tips på eventuella fynd eller saker att tänka på. Jag själv kommer givetvis först och främst att leta efter de där helt nödvndiga produkterna som man innan man ser dem inte har en aning om att man behöver... Men i övrigt har jag 4 saker jag vill titta på. Kanske någon har tips på "do & Dont's" Rök: Finns alternativ till Bradley? Vacuum förpackare. Spridare för tunna. Och sedan vill jag kika på luftgevär. Vill egentligen ha ett PCP men är inte riktigt beredd att betala för det. Och givtvis skall jag även kolla om Fröken Fridell har några polkagrisar i år... OK 5 saker då // Henrik