Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Elmia Game Fair 2-4 Juni 2011

Featured Replies

Publicerat

Besökte mässan tillsammans med RR och en annan finne aka Korpmannen. Hakade på FC och hans tjej lite utanför Stockholm på fredag morgonen. De hade tillbringat natten på ett finskthotell ;)

Väl framme på mässan så träffade man även lite mera bekanta, för att nämna några så Stoijjan, Jensa, Carl Corro(ny bekantskap, Bladmannen osv...

Mässan i sig självt var bra. Vi hade höga förväntningar med Korpmannen att få känna på en Merkel Helix.. Å det gjorde vi oxå. Korpmannen tror jag ville beställa 3 st omgående :P Roligaste vart väl ändå att stanna upp och snacka med folk, har fått bra tips av hundfolk, pratat med chefen på Zoli om skytte osv...

På fredagkvällen blev det väl en å anan grogg på en av Jönköpings sportsbarer med kompisarna, FC och Bladmannen.. Tror jag även skymtade en viss Fridellska på dansgolvet. Tur så dansar man inte under 4 promill :blush:

Lördagen löpte lungt med inhandlande av lite plagg, massor med vildsvinskebab, och allmänt surrande kring mässområdet..

Pånytt igen om 2 år ^_^

• Svar 109
  • Visningar 14,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat

Oss emellan så kan jag avslöja att jag är rätt så klarsynt. Men säg inget till Skuris...

//Mekus

Jo just det :blink:

//

Publicerat

Litet inflik ang groggen.. Bartenden hade uppfattat grytjägarna som norrlänska och ville vara generös att spetsa long island ice the`n men några x-tra centelitrar..Skratta först skarattade sist.. :wub:

Publicerat

Var det någon mer än jag som köpte en lott till Bössmakargillets dubbelstudsar/hagelbössa ??

Speljäveln flög i mig även om jag vet att jag aldrig vinner något :ph34r:

Publicerat

Litet inflik ang groggen.. Bartenden hade uppfattat grytjägarna som norrlänska och ville vara generös att spetsa long island ice the`n men några x-tra centelitrar..Skratta först skarattade sist.. :wub:

Tror han hade glömt spritet från min isåfall.. Smaka ju bara juice :blush:

Publicerat

Var det någon mer än jag som köpte en lott till Bössmakargillets dubbelstudsar/hagelbössa ??

Självklart!

När jag kikade på bössan kom en gubbe in å köpte ett helt häfte (20 lotter)!

Hoppla!

Publicerat

Joo, bättre limonad får man söka efter ;)

Publicerat

Självklart!

När jag kikade på bössan kom en gubbe in å köpte ett helt häfte (20 lotter)!

Hoppla!

:blush: Det blev bara en lott till mig.

Men om han vinner på 2000:- så har det varit en schysst investering ^_^

Publicerat

Enligt vittnen var RR inte behov av tratten att svepa som vissa andra :P

:lol:

Publicerat

Besökte mässan tillsammans med RR och en annan finne aka Korpmannen. Hakade på FC och hans tjej lite utanför Stockholm på fredag morgonen. De hade tillbringat natten på ett finskthotell ;)

Väl framme på mässan så träffade man även lite mera bekanta, för att nämna några så Stoijjan, Jensa, Carl Corro(ny bekantskap, Bladmannen osv...

Mässan i sig självt var bra. Vi hade höga förväntningar med Korpmannen att få känna på en Merkel Helix.. Å det gjorde vi oxå. Korpmannen tror jag ville beställa 3 st omgående :P Roligaste vart väl ändå att stanna upp och snacka med folk, har fått bra tips av hundfolk, pratat med chefen på Zoli om skytte osv...

På fredagkvällen blev det väl en å anan grogg på en av Jönköpings sportsbarer med kompisarna, FC och Bladmannen.. Tror jag även skymtade en viss Fridellska på dansgolvet. Tur så dansar man inte under 4 promill :blush:

Lördagen löpte lungt med inhandlande av lite plagg, massor med vildsvinskebab, och allmänt surrande kring mässområdet..

Pånytt igen om 2 år ^_^

ja då ska vi se om vi inte kan kroka ihop om 2 år då :) sk sjökv dit då med mitt mongo ( laika blandningen )^_^