Publicerat Juni 2, 201114 yr Ser ut som jag åker dit imorgon, Fredag. Klädsel.. ...ja.. Men vad vete faen..
Publicerat Juni 2, 201114 yr Kommer att finnas där på lördagen och ja kommer att ha min själv lysande beretta keps som vanligt. Och ja jag är stor men bits inte så morsa på bara
Publicerat Juni 2, 201114 yr Hemma efter att ha travat runt på mässan i närmare 6 timmar! En himla massa folk (och fä). Sköt lite duvor och gluttade i stånden, kul! Ser fram emot lördagen med polarna!
Publicerat Juni 2, 201114 yr Jag har varit där idag, så nu kan ni gå dit utan risk att träffa på mig. Orkade inte springa runt så mycket. Blev några filmer och en antenn till Astron.
Publicerat Juni 2, 201114 yr Ser ut som jag åker dit imorgon, Fredag. Klädsel.. ...ja.. Men vad vete faen.. Är väl givet med Boratdräkten!
Publicerat Juni 2, 201114 yr Var nere en sväng idag.Strosade mest omkring o kollade lite. Blev bara ett par reflexflärpar till astrohalsbanden.
Publicerat Juni 2, 201114 yr Nu är det bestämt. Skippar laxtrollingen i 2-5 sekundmeter och strålande solsken mot en dag på Elmia med tusentals andra och 35gr varmt........Ja ja man e ju sjuk i huvudet men båten ligger kvar här hemma och väntar till en annan dag....
Publicerat Juni 2, 201114 yr Har tillbringat hela dagen som funktionär på luftgevärsskyttet,det är rätt anmärkningsvärt hur få av dom vuxna skyttarna som kan ta en bom utan att börja skylla på bössan eller att det är fel på målet (fallande mål)
Publicerat Juni 2, 201114 yr Är väl givet med Boratdräkten! Frun lär inte gå med på det... Inte äldsta dottern heller men de andra två kidsen skulle ha hysteriskt roligt.. Men faen jag kan ju ha den som undeställ..
Publicerat Juni 2, 201114 yr Precis kommit hem jag med. Men såg inte en enda som bar jaktsidan keps/t-shirt Men de var ju rätt mycket folk så kan ju inte hinna alla. Blev bara ett par nya kängor och en vadmalsbusarong, slutstyckshölster och en teleskopantenn till astron.
Publicerat Juni 2, 201114 yr vad är en vadmalsrusabong? eller va de nu va? ska bli väldigt spännande å få veta!
Publicerat Juni 2, 201114 yr vad är en vadmalsrusabong? eller va de nu va? ska bli väldigt spännande å få veta! Det är en bussarong/tröja i vadmal (ylle) som andas, värmer och när de blir blött sväller tyget lite och gör den vattentät Vadmalsbussarong
Publicerat Juni 2, 201114 yr [Grattis till busarongen stod själv och krafsade på en sådan men bestämde mig till slut för att låta bli, fina ivarje fall. En liten känga till Svenska bågjägarna och deras monter , ta inte allt för illa upp Jag var taggad som f-n att få lite go info och titta på lite material om och till bågjakt och det intresset kom från forumister som skrivit i jaktsidan. Vad fann jag? 4 runda mål att skjuta pilar på Lika många bilder på väggarna och pilar som egentligen var gaständare till öppna spisen, lite skralt när man vill visa att bågjakten är på frammarsh. Upplägg till nästa gång borde vara: Pärmar fulla med bilder från jakter En tävling där man kan vinna något kul som är relaterat till Bågjakten 3D djur att skjuta på Lite kuriosa om bågjaktens förträfflighet Bågspetsar till olika sorters bågjakt (dessa fanns på mässan men inte hos er vad jag såg) och definitivt en driven bågjägare på plats som kan visa att Legolas finns och lever i högsta grad.
Publicerat Juni 2, 201114 yr Har tillbringat hela dagen som funktionär på luftgevärsskyttet,det är rätt anmärkningsvärt hur få av dom vuxna skyttarna som kan ta en bom utan att börja skylla på bössan eller att det är fel på målet (fallande mål) Än mindre förståligt är det att de har en helt ny Fabarm som är sne och vinn på hagelskyttet!
Publicerat Juni 2, 201114 yr Grattis till busarongen stod själv och krafsade på en sådan men bestämde mig till slut för att låta bli, fina ivarje fall. Samma här, det kanske blir en sådan på lördag!
Publicerat Juni 2, 201114 yr Jag tycker mässan i sig var bra, har inte så jätte mycket att jämföra med. Hittade lite kläder och böcker. Däremot så blir jag bra trött på många människor som är hånfulla och pratar bakom ryggen o ena riktiga besservissar osv. Stort minus på det!
Publicerat Juni 2, 201114 yr Jag tycker mässan i sig var bra, har inte så jätte mycket att jämföra med. Hittade lite kläder och böcker. Däremot så blir jag bra trött på många människor som är hånfulla och pratar bakom ryggen o ena riktiga besservissar osv. Stort minus på det! +1 Kan säga att jag såg två äldre herrar med västar med logotyp på (inte de som representerade vapenmärket, utan från annan utställare) som kommenterade folks skytte med (vad jag uppfattade som) hånflin uppe vid skyttet. Man bör nog tänka sig för när man "representerar" något...
Publicerat Juni 2, 201114 yr Jag ska dit imorgon. lagom tidigt. Något man inte får missa? ni som vart där kanske kan tipsa om något?
Publicerat Juni 2, 201114 yr berätta gärna om det fanns något intressant där överhuvudtaget? tycker sällan det varit värt pengarna.... tycker mest de e jobbigt att trängas med folk. de mesta prylarna har jag redan och vill jag ha något så beställer jag från nätet. priserna brukar inte vara så bra heller för den delen... skjuta hagel åker jag inte till elmia för att göra o jag orkar inte se varken apporterande hundar eller jocke smålänningar o dylika som ska skjuta på någon vattenmelon. fan va tråkig ja e.
Publicerat Juni 2, 201114 yr berätta gärna om det fanns något intressant där överhuvudtaget? tycker sällan det varit värt pengarna.... tycker mest de e jobbigt att trängas med folk. de mesta prylarna har jag redan och vill jag ha något så beställer jag från nätet. priserna brukar inte vara så bra heller för den delen... skjuta hagel åker jag inte till elmia för att göra o jag orkar inte se varken apporterande hundar eller jocke smålänningar o dylika som ska skjuta på någon vattenmelon. fan va tråkig ja e. Tja, med de förutsättningarna så gör du nog bäst i att stanna hemma
Publicerat Juni 2, 201114 yr Har inte jaktsnack t-shirt men string kalingar har jag och en lätt hårig bringa med betoning lätt.
Publicerat Juni 2, 201114 yr Elmia.. Brukar vara C-hallen som gäller och Kjells Vapen Götene. Gräv i hyllorna och inse att priserna som står enbart är målsättningar Röjde Runnarköps monter med ett år, snodde en väst för ett äckelbra pris framför snoken på någon annan signatur samt ett par skinnbrallor allt för nice price big time Fjällrävens G-1000 brallor när de var nya.. köpte två för priset av ett halvt par typ direkt från generalagenten som aboslut inte säljer ngt Allt är i princip till salu bara att rocka på! Fan saknar Elmia.. Mvh!
Publicerat Juni 2, 201114 yr Har inte jaktsnack t-shirt men string kalingar har jag och en lätt hårig bringa med betoning lätt. Vilken färg? På kallingarna, alltså? Så att jag kan [undvika] att hälsa om jag ser dig på mässan.. Det kanske går omkring en massa folk i string-kalsonger med lätt hårig bringa!
Publicerat Juni 3, 201114 yr Vilken färg? På kallingarna, alltså? Så att jag kan [undvika] att hälsa om jag ser dig på mässan.. Det kanske går omkring en massa folk i string-kalsonger med lätt hårig bringa! Vad jag kan se så är de cerisa med spygröna hjärtan på..... Iofs så har han hängslen till dom så det räcker väl att kolla efter dom