Publicerat Juli 25Jul 25 Detta är en populär post. 1 minute ago Silver sa:Du är produktiv som vanligt! Du har inte märkt om skallens färg spelar roll?Kör ofärgat men har köpt pulverlack i rött och svart för en livstid. Inte märkt någon skillnad alls. Däremot färg på jigg har en otrolig betydelse och ännu jävligare då man fiskar gös.
Publicerat Juli 25Jul 25 Om jag bara fick använda två färger på gös blev det dessa men då med lite mer pigment i både det gula och orange.
Publicerat 1 timme sedan %d hr Detta är en populär post. Jag & kompisen tog idag en tur på älven med hans båt,vi hade planerat för att fiska lax.Och jag har ju aldrig lyckats lura upp nån tidigare trots många försök,haft några hugg och en som lossnat för nåt år sedan.Så jag har ju insett att det är ett jäkla nötande och många timmar i båten som gäller för varje lax,åkte redan 03,50 hemifrån och då var här endast 1 plusgrad så lånkisar åkte på Väl framme vid älven så var det dimma men vi drog ut ändå & ta mig tusan om jag inte fick en lax efter endast 5 min fiske och sedan en till innan vi ens fiskat i en timme.. Helt otroligt.. Sen körde vi ungefär fram till 12,00 och inga fler hugg,men däremot såg vi flera som hoppade högt ur vattnet & landade med stora plask.
Publicerat 49 minuter sedan %d min Laxen. Den vackraste av alla fisk i hela världen. Spännande- mytisk och svårlurad.Grattis till fångsten 😊Hoppas den smakar 😉