Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hjärnblödning eller? Sugen på äkta rävracer :-/

Featured Replies

Publicerat
  • Författare

Det finns inte i denna tråd öht.. Japanskan fick en Boyds At-One eller vafan den heter.. den gör tveklöst jobbet men känns lite trist. Danskan fick KKC och den är SVINMYSIG :wub: 

Tror det är lite underskattat med kolvbyte faktiskt, en välskjutande men dötrist bössa blir som ny när den får nya bättre kläder. Konstaterar även, till en speciell signaturs stora förtret, att både GRS och KKC är otroligt mkt trevligare än Boyds.. :yes:

• Svar 1,4k
  • Visningar 111,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Såå jävla hemma med denna bössa nu! Vinsten i 204 Ruger som kommer är inte monumental men det ska i alla fall provas.. Om man någon dag skulle ruttna så finns alltid 223 att gå tillbaka till.

• Till Skånska ?

• Jag kan börja med lite bilder 

Posted Images

Publicerat
20 minutes ago Hipshot sa:

Konstaterar även, till en speciell signaturs stora förtret, att både GRS och KKC är otroligt mkt trevligare än Boyds.. :yes:

Hepp...länge sen jag gav upp om dig men har ett passande ordspråk från konfucius för den delen av mänskligheten som har problem med den grundläggande förståelsen!

"Man kan inte prata om havet med en groda som sitter i en brunn"

:D

Publicerat

Wow.

Läste igenom tråden igår, ungefär från sidan 20.

Tyckte den vara ganska rolig ibland.

Är ju själv lite nyfiken på kalibern.

Publicerat
1 hour ago Hipshot sa:

Det finns inte i denna tråd öht.. Japanskan fick en Boyds At-One eller vafan den heter.. den gör tveklöst jobbet men känns lite trist. Danskan fick KKC och den är SVINMYSIG :wub: 

Tror det är lite underskattat med kolvbyte faktiskt, en välskjutande men dötrist bössa blir som ny när den får nya bättre kläder. Konstaterar även, till en speciell signaturs stora förtret, att både GRS och KKC är otroligt mkt trevligare än Boyds.. :yes:

KKC på en S&L låter klokt... för det har jag satt på min Classic nu också och nu blir den kvar i skåpet... igen. 😄

Skulle du få för dig att sälja av med lilldanskan så får hon plats här bredvid storasyster..

Publicerat
  • Författare
6 hours ago Mad Mike sa:

Hepp...länge sen jag gav upp om dig men har ett passande ordspråk från konfucius för den delen av mänskligheten som har problem med den grundläggande förståelsen!

"Man kan inte prata om havet med en groda som sitter i en brunn"

:D

Right back at ya! 

Jag har erfarenhet av andra tillverkare än dessa jänkeplankor du kallar kolvar.. ger mej fan på att du skiter små stjärnor från baneret stundtals. Så det är nog du som är lite trång i tanken :whistling:

Publicerat
  • Författare

You know me :ph34r:

• 5 months later...
Publicerat

Lord thank you, 

ni kommer jag ha sysselsättning i framtiden. 
klart du skall ha en 204 som har lite snabbare stigning, då klarar du antingen tyngre kulor eller sådana i helmetall. /C 

Publicerat
  • Författare

Just det, där är problemet.. men jag är osäker på.. visst fan är det 1/9 som jag har nu som INTE funkar och att det är 1/10 - 1/12 man ska ha? Konstaterar att BK39:or fungerar.. V-max 40 fungerar INTE samtidigt som alla 32:or fungerar utmärkt.. Det ska till snabbare stigning då va?

Publicerat

Tvärtom snabbare stigning för tyngre kulor, typ en 1:7-8 är nog ner rätt, kan köra en sim på det för att ge exakt svar. /C 

Publicerat

Underhållningsvärde i denna tråd.

Har gått och skaffat mig en pipa i 204 till blasern. Så lär försöka mig på 39gr blitzking då den liksom din howa har fel stigning. 

Har inge större användning för kalibern men alltid skoj med prylar🙄

Publicerat
  • Författare

Sierra kulorna är de som tveklöst skjutit bäst.. minst dåligt.. i min bössa. Liiite sugen på att testa dem i ..223:an faktiskt. Får se till nästa säsong.

Publicerat
9 minutes ago Hipshot sa:

Sierra kulorna är de som tveklöst skjutit bäst.. minst dåligt.. i min bössa. Liiite sugen på att testa dem i ..223:an faktiskt. Får se till nästa säsong.

Har du några kulor du inte tänker använda så är jag intresserad. Behöver inte va klass 3.

V-max 40gr tänker jag inte ens pröva😁

Sierra varminter har alltid varit min favorit, i allt från 224 till 264. Verkar dock inte finns längre i 224?

Publicerat
  • Författare

Vet inte, det är BK jag använt. Vet inte vad som finns kvar hemma. Kan kolla.. 

Varför inte Vmax?? 

Publicerat
6 minutes ago Hipshot sa:

Vet inte, det är BK jag använt. Vet inte vad som finns kvar hemma. Kan kolla.. 

Varför inte Vmax?? 

Okej, tänkte annars beställa från tyskland så löser sig vilketsom.

Av de man läst på nätet så verkar inte folk få den att skjuta bra med denna stigningen. Så tänkte testa blitzking eller speers 39gr hp fb.

Publicerat
  • Författare

Låt mej kolla.. tror jag har lite för dej att testa.. 

V-max ÄR bra skit!

De skjuter marginellt sämre än BK, i 223:an skjuter de asbra.

Publicerat
18 minutes ago Hipshot sa:

Låt mej kolla.. tror jag har lite för dej att testa.. 

V-max ÄR bra skit!

De skjuter marginellt sämre än BK, i 223:an skjuter de asbra.

Tack.

Såg speers 39gr kula med hp och fb för bra pris i tyskland. Kanske något för dig att testa? Så slipper du plastspetsen och kanske får lite stabilare kula o kan krympa träffbilden👍

Publicerat

Nå Hippen- ska vi till att skriva på Tyska igen ?

Publicerat
3 hours ago Dansken sa:

Nå Hippen- ska vi till att skriva på Tyska igen ?

Snälla.. låt mig få skriva åt honom!

Heute ihre verdamte arsch.....:D

Publicerat
  • Författare
39 minutes ago Mad Mike sa:

Snälla.. låt mig få skriva åt honom!

Idag hennes förbannade rumpa .....:D

Efter div övningar med Google translate så vart det ju lite förvirrande :D

Publicerat
  • Författare
13 hours ago marcus.söderlund sa:

Tack.

Såg speers 39gr kula med hp och fb för bra pris i tyskland. Kanske något för dig att testa? Så slipper du plastspetsen och kanske får lite stabilare kula o kan krympa träffbilden👍

Jag har ngn lätt .. barns eller speers kula tror jag som du kan testa. Inte varit ned och kollat ännu. Men min slutsats är att inget jag testat hittintills har kunnat konkurrera med V-max eller Sierra. Pma din adress så får vi se vad jag hittar..

Publicerat
  • Författare

Slog mej förövrigt att jag med lätthet kunnat köra 204:an i natt.. grymt bra ljus! Iofs sköts ingen av rävarna på över 100 meter så det hade inte spelat så stor roll.. Vi får se när jag tar mej ut nästa sväng, då blir det nog 204!

Publicerat
55 minutes ago Hipshot sa:

Efter div övningar med Google translate så vart det ju lite förvirrande :D

Jag kan göra det ännu mer förvirrande om jag bara får skriva!😅

Publicerat
  • Författare
1 hour ago Mad Mike sa:

Jag kan göra det ännu mer förvirrande om jag bara får skriva!😅

I detta sammanhang kan jag väl säga att du inte åtnjuter tonvis med förtroende.. :ph34r: