Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jaktsidans Västlaikaklubb.

Featured Replies

Publicerat
  • Författare

Sitter här och väntar på klartecken att få hämta min...jävla byråkrati!

Vad är det som strular? jordbruksverket?

• Svar 320
  • Visningar 59,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Tänkte passa på att skryta lite med min västlaikavalp, en tik på sju månader. Hon har varit älgarna i hasorna några gånger under den senaste månaden, två gånger då en kompis har hämtat henne efter att

• calle fille
    calle fille

Här jävlar kan vi snacka om galt! 15 min ståndskall innan grisen gjorde utfall mot först hund sen mig. Blev så överraskad när den här bjässen kika fram så jag fick aldrig iväg något skott. När jag hop

Posted Images

Publicerat

Sitter här och väntar på klartecken att få hämta min...jävla byråkrati!

Jaha, är det någon som har satt sig på tvären över valpköpet från Ryssland. :sad:

Publicerat

Papper som skall komma från Moskva, hunden ska ju ha ett regnr och stamtavla, annars är det ju lika att ta nån inbreed från Sverige :P
Sedan skall det ju komma en inbjudan för att jag skall kunna söka visum. Liiite tjorv.

Publicerat

Papper som skall komma från Moskva, hunden ska ju ha ett regnr och stamtavla, annars är det ju lika att ta nån inbreed från Sverige :P

Sedan skall det ju komma en inbjudan för att jag skall kunna söka visum. Liiite tjorv.

Ok! Det gäller att man har en tjock plånbok om du ska göra affärer med Ryssland så får du förtur kanske. :thumbsup:

Det beror väl lite på vilket humör dom är på för dagen handläggarna där borta. :wink:

Publicerat

Ptja med tanke på att Ryssland är av den storleken den är så får man väl kanske förvänta sig en viss handläggningstid va? :P
Nu skall det väl tilläggas att det går att göra på ett sätt med lite mindre byråkrati men det kostar mer pengar plus att jag måste köra bil jävligt mycket längre.

Vaccinationen vet jag inte om den är gjord men den var inbokad iaf. Så det är lite pappir sedan blir det att brumma ned genom Finland och smita in i Ryssland :)

Publicerat

Ja, det får man nog göra! 

Ok!

Jag hoppas att det går bra för dig och att du kommer förbi med nyförvärvet en dag när du har vägen förbi. :thumbsup:

Publicerat

Hoppas som fan nu att det här blir verklighet och att det inte blir nå jävla tjorv, då stryper dottra mig :P Jag har ju lyckats styra bort de flesta inköp av leksaker "för vi ska ju ha råd med hunden"....kan ju bli så att jag blir skyldig henne retroaktivt :( Om det är i April jag hämtar henne så vette fan om jag hinner förbi någonting, har sjukt speckad April kan jag lova :P

Publicerat

Tänkte du på parningarna med tikarna Jaktdorens Gena och Känneparkens Dillba eller Musköt?

Publicerat
  • Författare

Tänkte du på parningarna med tikarna Jaktdorens Gena och Känneparkens Dillba eller Musköt?

Njet! Kommer nog flera...

Men Gena/Valur är ingen dålig parning heller.

Publicerat

Njet! Kommer nog flera...

Men Gena/Valur är ingen dålig parning heller.

Du e rolig du Musköt :smile:  Lite så där halvhemlig bara .......... :sleep:

/ekebo

Publicerat
  • Författare

/ekebo

Nu förstår jag ingenting... :)
Publicerat

Nu förstår jag allting!  :sweat:

Publicerat

Jag kanske förstår, och jag brukar inte förstå nåt alls..

Publicerat

Nu är biljetterna bokade

den 26 april åker vi till Litauen och hämtar hem monster wslerna  ;)

Ska bli jäkligt kul detta!!!! :biggrin: :biggrin:

post-4587-0-98089800-1364318769_thumb.jp

Publicerat

Ja, man har ju hört om att det kan tjorva där borta. Haha! Du får ge henne en egen ren ist om hon inte har någon redan. :wink:  :whistling: Det kan bli dyrt för dig om hon ska ha leksaker retroaktivt. :o Ok! Det kan vara så att man har lite mycket runt sig vissa månader.  :sad:

Publicerat

/ekebo

Nu vet jag inte vad Musköt vet men 2-3 intressanta parningar är ju på G. Varav en ska vara född för 14 dagar sedan :P

//Mekus

Publicerat

Ryktet säger att det är några väldigt intressanta parningar på gång. Så om ni är på gång att skaffa valp så kan det va lite på gång.

Du har väll inte vart och tjuvparat någon av damerna  :wink:

Publicerat
  • Författare

Varav en ska vara född för 14 dagar sedan :P

//Mekus

Vilken?
Publicerat
  • Författare

Du har väll inte vart och tjuvparat någon av damerna  :wink:

Är ingen efterfrågan på halvt odugliga grävlinghundar. :(
Publicerat

Vilken?

Jag har inte den uppfödarens tillstånd att lägga ut den parningen på publika forum så vi kan ju ta det på telefon imorgon Björn

Publicerat
  • Författare

Ligger en riktigt intressant kull på Svensk jakts annonstorg nu.

Publicerat

Ligger en riktigt intressant kull på Svensk jakts annonstorg nu.

Ja det kan nog bli bra!

Publicerat

Fick just höra att alla papper är klara med hunden, nu är det bara visum som ska fixas :D

Publicerat

Fick just höra att alla papper är klara med hunden, nu är det bara visum som ska fixas :D

Kul! Grattis! :yes:

Publicerat

Rut fick hälsa på en bit björnskinn för ett tag sen.

post-8190-0-13246000-1365139933_thumb.jp