Publicerat April 18, 201313 yr Jopp, inbjudan och exportstamtavla är på tapeterna nu! Kul men det tog tid.
Publicerat Juni 2, 201313 yr Grattis Nikkee! Alla valpar/unghundar är ju söta el. iaf nästan om man frånser nakenhundar m. fl konstiga raser. Jaha, vad har den hittat för spår hemmavid nu el. är ni nyss hemkomna från Ryssland?
Publicerat Juni 2, 201313 yr Vi kom hem 03:00 på Lördag. Finland var rätt trist att köra igenom kan jag väl säga. Sträckan Kuopio - Joensuu var sinnessjuk! 60-80km/h, fartkameror varannan meter och 13 mil. Tog närmare 2h(!) att köra, riktigt hemskt!
Publicerat Juni 2, 201313 yr Ok! Det är vissa sträckor som dom har riktigt mycket fartkameror på. Ingen höjdare när ska ligga i snigelfart. Det var ju kul att du äntligen har fått hem din valp.
Publicerat Juni 4, 201313 yr Författare Finns en bra valpkull på klubbsidan nu om någon är i valpköpartankar.
Publicerat Juni 15, 201313 yr När fäller era laikor vinterpälsen min började förra veckan, tycker det är ovanligt sent men vad vet jag
Publicerat Juni 15, 201313 yr Författare När fäller era laikor vinterpälsen min började förra veckan, tycker det är ovanligt sent men vad vet jag Lina och Maja också mitt i fällning nu. Lina brukar nog fälla lite tidigare.
Publicerat Juni 15, 201313 yr Hon ser fin ut! Jag hoppas verkligen att du har fått tag på en bra hund med dom rätta anlagen.
Publicerat Juni 15, 201313 yr Lina och Maja också mitt i fällning nu. Lina brukar nog fälla lite tidigare. Tikka håller med på att fälla nu Ok! Då är det som det ska då
Publicerat Juni 19, 201313 yr Finns en bra valpkull på klubbsidan nu om någon är i valpköpartankar.En av tikarna flyttar till Sörmland!J.
Publicerat Juni 19, 201313 yr Författare En av tikarna flyttar till Sörmland! J. Kul! Finns rejält med jaktlust i föräldrarna så den kullen ska bli intressant att följa.
Publicerat Juni 24, 201313 yr Här är senaste tillskottet i mitt damlag: Dunklets Hakka (Aka Grejja) 8 veckor gammal
Publicerat Juni 24, 201313 yr Författare Här är senaste tillskottet i mitt damlag: Dunklets Hakka (Aka Grejja) 8 veckor gammal Den där teckningen i ansiktet känner jag igen.
Publicerat Juni 29, 201313 yr Författare Tog en tur å kollade in valpkullen som jag "får" en tik ifrån...ImageUploadedByTapatalk1372520253.186953.jpgJ Humle/Ronja ?