Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

En tung klass2 bössa med fokus på jakt.

Featured Replies

Publicerat
  • Författare

Försökte skifta över mitt Delta 2.5-15x56 till denna nu ikväll men gick bet med denna extremfeta pipan :yucky:

Ska se om jag kan shimsa upp baserna imorgon på jobbet -_-

• Svar 131
  • Visningar 21,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Då har man fått lite mer kött på benen och praktisk erfarenhet med bössan. I morse så lyckades jag få skjuta mig en liten 6:a på mammas mark - avståndet var inte mer än 35m och effekten blev ganska

• "Laserstrålen"  Kanske dags att "damma av" denna gamla tråden igen. En del av er vet ju om min 6mm-06 som inhandlades förra året. En Husqvarna M98 med Ictuspipa. Fick dock inte ordning på laddand

• Nu har jag fått lite skrivsug tillbaka, mycket tack vare Henrik och hans tråd som han uppdaterat flitigt på sista tiden. Detta projekt har stött på ganska så många förändringar på vägen. Dels så gic

Posted Images

Publicerat

För lite bilder i tråden!

S

Publicerat
  • Författare

Beställde superhöga Leupold STD ringar istället - då får jag ca 3mm till och det kan nog vara ungefär vad som behövs :thumbsup: 

Bilder kommer när det ska skruvas ihop och när det börjar bli dags för skjutbanan osv - så det kommer fylla på @hs_merkel - jag lovar ;)

Publicerat

Jag vet inte hur många ggr jag har sålt baser/ringar som jag då inte trodde att jag skulle ha några behov av i framtiden... vad fel man kan ha... nu behåller jag alla sådana prylar istället och nu har jag inget behov av grejerna :) (för stunden i alla fall)

Publicerat
  • Författare
7 hours ago Dahla sa:

Jag vet inte hur många ggr jag har sålt baser/ringar som jag då inte trodde att jag skulle ha några behov av i framtiden... vad fel man kan ha... nu behåller jag alla sådana prylar istället och nu har jag inget behov av grejerna :) (för stunden i alla fall)

Skrev det precis till @exabit innan - denna gången ska jag försöka hålla kvar mina fästen och prylar tills jag vet om det verkligen är denna setupen jag vill ha -_-

Publicerat
  • Författare

Vassa mattknivar har vi gott om på jobbet så nu är pipkanalen "renskuren" och kolven inpassad 20180404_123058.thumb.jpg.1bd0c88239bd62f7c57f1d2c17db8425.jpg Se när nästa runda till banan kan tänkas bli av - först dags att preppa hylsor och fixa testladdningar/laddstegar -_-

Edit: Så tack så mycket för affären @MagnusN :thumbsup:

Publicerat

:wub:

Den där kolven har mycket på sitt samvete