Publicerat Augusti 24, 200718 yr Den släppte jag ut...så den fick fortsätta med det den tycker bäst om. ;D ;D.. Topp!.. ;D
Publicerat Augusti 24, 200718 yr Ny fällan funkar bra ser jag...har du märkt nån skillnad än ??Nej...jag tycker inte det :- hade hoppats på att den skulle funka bättre på kråkorna...men tydligen inte !! :-
Publicerat Augusti 24, 200718 yr Nej...jag tycker inte det :- hade hoppats på att den skulle funka bättre på kråkorna...men tydligen inte !! :- Konstigt egentligen då duvhöken i alla fall hoppar ner ??? ??? Menar att plats borde ju finnas genom hålen.....
Publicerat Augusti 24, 200718 yr Konstigt egentligen då duvhöken i alla fall hoppar ner ??? ???Menar att plats borde ju finnas genom hålen..... joo...visst slipper dom ner ,hålen är ju över 10 cm breda och på min första kråkfälla...som bevisligen funkade bra på kråka,så hade jag bara 8 cm mellan finnarna/hålen.Men i denna fälla flög skatorna ur. :-
Publicerat Augusti 30, 200718 yr har haft min fälla öppen ett par gånger och dom är inne i fällan, men så fort jag sätter för dörren så går dom inte i :- mätte hålen nyss: 9,5x14cm, har kapat av på längden så nu är det prick 10cm. // Gabbe
Publicerat Augusti 31, 200718 yr jaha, idag när jag kom hem från skolan så hade min kära mamma släppt UT! 4 skator > men jag är i allafall glad att den fångar nu // Gabbe