Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Elmia Game Fair 2013

Featured Replies

• Svar 156
  • Visningar 16,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• killer_mouse
    killer_mouse

du ska ta allt han säger med en nypa salt han är ju en storfiskare   har en storfiskare här hemma som alltid måste ha bildbevis på sina fångster annars tror ingen på han     verkar som jag ska n

• Jag är sanningsenlig av mig bara Linus!           Bäst du kollar vad som gäller innan du sätter dig i en bil och åker upp till Elmia.     Du vet väl Linus att allt jag säger är sanning.     D

• Inte för att vara sån men jag skulle aldrig få för mig att ta med mig hunden dit. Alldeles för mycket folk som trampar/sparkar på hunden för dom har fullt upp med att titta i montrarna samtidigt som d

Posted Images

Publicerat

Jag kommer troligen dit!

Så länge inget annat kommer ivägen dvs  :dry:

Publicerat

Ett kryss i min kalender :thumbsup:  :yes:

Publicerat

Är det  värt att åka 65 mil för att gå på den mässan? .. Det var ju en höjdare på tullgarn! Är det likvärdig`?

Publicerat

Det är ett jävla krux att eventet är just det datumet.......... igj2432343dsa

Publicerat

Jag ska dit! :)

Publicerat

Japp. Fredagen, i alla fall.

Publicerat

Är det  värt att åka 65 mil för att gå på den mässan? .. Det var ju en höjdare på tullgarn! Är det likvärdig`?

Smaken är olika har varit på båda Tullgarn är trevligare med att allt är ute är vädret dåligt så blir det som det blir. Var där på fredagen sist så då var det inte så mycket folk så väldigt trevligt.

Jönköping Kristihimmelsfärdsdag= mycket folk alla är lediga mycket inomhus så det blir lite trångt.

Men trevligt också.

Lasse

Publicerat

Tyvärr är i Bulgarien på fågelskådning.

Förra Elmia så var det övernattning av forum folk i casa L-B hade väldigt trevligt så hade jag varit hemma så hade jag haft samma erbjudande i år.

Trevligare och roligare folk än forumfolk är svårt att hitta så tyvärr så är casa L-B stängt i år men det kommer fler mässor.

Lasse

Publicerat

Jag har bokat rum på Scandic :-D

Skickat från min LT18i

Publicerat

Tänkte nog åka i år och ska se om jag får med mig broder Beatless också eller nån annan stackare ;)

Publicerat

Tar nog en sväng förbi där jag med...

Publicerat

Transportsträcka på 80 km kan man ju leva med så det blir Elmia besök.

Publicerat

Jag lär dyka upp om jag inte jobbar :)

Hoppas att Widfors har byggt något värre än 585Nyati! :thumbsup:

Publicerat

Jag lär vara där en dag i alla fall

T

Publicerat

Tveklöst! Ungefär samma skillnad som en korvkiosk kontra lyxrestaurang.

/Mike

Publicerat

Skulle enligt planen varit där som en utställare. Har tjatat på chefen i många år om att ELMIA samlar folk från hela landet. Nu vart det så att min kollegas son i Danmark beslutat sig för ett giftermål den helgen, så där sket det sig :sad: . Kommer väl fler år hoppas jag :biggrin:

Publicerat

Tänkte väl åka dit och välta en monter eller två.

Urban

Publicerat

Ska dit någon av dagarna :smile:

Publicerat

Jag ska dit. Och kommer förmodligen stå i björnhundsklubbens monter nån dag om det blir nån :)

Publicerat

Jag ska dit för första gången! :) 

Publicerat

Givet! kanon mässa ju...

Publicerat

Skulle enligt planen varit där som en utställare. Har tjatat på chefen i många år om att ELMIA samlar folk från hela landet. Nu vart det så att min kollegas son i Danmark beslutat sig för ett giftermål den helgen, så där sket det sig :sad: . Kommer väl fler år hoppas jag :biggrin:

Det blir väl en lilling el. två som kommer att fara genom strupen på dig då ist. :yes:

Värst blir väl dan efter för dig gubbe. :yes:

Publicerat

Det är bara att du samlar ihop strävis & co och drar iväg i en folkabuss och en platta pilsner. :thumbsup:

Publicerat

Det är den enda mässa jag brukar tycka är värt besväret att åka till :cool:

Henrik