Publicerat Februari 25, 201313 yr Det är bara att du samlar ihop strävis & co och drar iväg i en folkabuss och en platta pilsner. Inte för att vara sån men... En platta bara????
Publicerat Februari 25, 201313 yr Inte för att vara sån men... En platta bara???? 2 då. Blir det bättre? Dom måste ju tänka på att dom ska ta sig tillbaka så. Lagom är bäst.
Publicerat Februari 27, 201313 yr Bor ju i Jönköping så det är mer eller mindre bara sjukdom som kan stoppa mig från att gå minst en dag.
Publicerat Februari 27, 201313 yr Det är bara att du samlar ihop strävis & co och drar iväg i en folkabuss och en platta pilsner. Du kan väl ordna det jonsson du bor ju längst bort så resan börjar hos dig ... Här är en lämplig buss bra last möjligheter http://www.blocket.se/orebro/Stor_Racing___Turnebuss_36933840.htm?ca=5&w=3
Publicerat Februari 27, 201313 yr Men Nils l bor ju i Malmberget 20 mil norr ut och sedan Happis gänget o våra finnar på andra sidan gränsen. Hur ska vi göra med dom då??? Den ser ju bra ut bussen annars.
Publicerat Februari 27, 201313 yr Du kan väl ordna det jonsson du bor ju längst bort så resan börjar hos dig ... Här är en lämplig buss bra last möjligheter http://www.blocket.se/orebro/Stor_Racing___Turnebuss_36933840.htm?ca=5&w=3 Den bussen skulle ju inte vara en helt fel resebuss. Skulle ju tom gå att bosätta sig i Ska bara vinna på lotto först så hämtar jag den och ordnar resa ifrån Luleå (Men någon annan får köra
Publicerat Februari 27, 201313 yr Hasse på GrensHästtransporter kör Boden-Malmö varje vecka,det kanske är en lösning Jonsson!
Publicerat Februari 28, 201313 yr Hasse på GrensHästtransporter kör Boden-Malmö varje vecka,det kanske är en lösning Jonsson! :biggrin: Jaja, det är ju ett alternativ!
Publicerat Februari 28, 201313 yr Kommer! Försöker få med mig några i jaktlagen jag är med i. Sent from my iPad using Tapatalk HD
Publicerat Mars 10, 201313 yr Tror det blir svårt för nu del.. Har födelsedagar här hemma den 10e och 11e.. Får se om jag ev ska dit i jobbet i alla fall.
Publicerat Mars 11, 201313 yr Klart man ska dit! antingen en dag eller vara representant för skolan alla 3 dagarna
Publicerat Mars 17, 201313 yr Ett måste helt enkelt...<br /><br />David<br /><br />Skickat från min Sony Acro S via Tapatalk 2<br /><br />
Publicerat Mars 17, 201313 yr Har ni några tips på bra övernattningsmöjligheter? Helst i den billigare klassen
Publicerat Mars 17, 201313 yr Har ni några tips på bra övernattningsmöjligheter? Helst i den billigare klassen Vi bokade rum på scandic. 400 spänn per bädd:-D Iofs får vi sova fyra pers i samma rum men i gengäld får vi parkering och frukost :-D Annars brukar campingen ha stugor och vagnar för uthyrning. Kolla där , det brukar vara full fart där på kvällen med :-D Skickat från min LT18i
Publicerat Mars 17, 201313 yr Jag ska dit och panga lite Skämt åsido så ska man väl givetvis kika på annat också. //Niklas
Publicerat Mars 18, 201313 yr Bussresa till Elmia Game Fair 9/5 Buss avgår ifrån Granngårdens parkering i Falkenberg Kl. 07.00 med tanke att slippa köa allt för mycket på Elmia. Nästa stopp Okome Kl. 07.30 Nästa stopp Ätran kl. 08.15 När bussen är fullsatt går färden mot Jönköping till Elmia Game Fair. Pris för buss samt inträde 350: -kr/vuxen Pris för ungdom upp till 15 år 250: - kr förutsatt att anhörig är medlem i Jägarförbundet. Anmälan ställs till Fredrik Jonsson senast 20-april. E-post. fredrikjakt@msn.com
Publicerat Mars 18, 201313 yr Har ni några tips på bra övernattningsmöjligheter? Helst i den billigare klassen Vi bokade rum på scandic. 400 spänn per bädd:-D Iofs får vi sova fyra pers i samma rum men i gengäld får vi parkering och frukost :-D Annars brukar campingen ha stugor och vagnar för uthyrning. Kolla där , det brukar vara full fart där på kvällen med :-D Skickat från min LT18i Vi med, bor på Scandic mellan 9 - 10 så det ska bli skitskoj!
Publicerat Mars 18, 201313 yr Har ni några tips på bra övernattningsmöjligheter? Helst i den billigare klassen Sova i bilen? klassiker ;-)
Publicerat Mars 19, 201313 yr Hehe ja sova i bilen har man gjort några gånger, men nu börjar man bli gammal och bekväm av sig så det kanske får bli scandic endå
Publicerat Mars 19, 201313 yr Hehe ja sova i bilen har man gjort några gånger, men nu börjar man bli gammal och bekväm av sig så det kanske får bli scandic endå Vi syns i baren ! Skickat från min LT18i