Publicerat Maj 10, 201313 yr Nån som kollade på bearskins nya skal jacka? Skickat från min LT26w via Tapatalk 2 Riktigt fin och smidig! Ok. Av det jag såg på bild lutar det mot en sådan. Hade dom gått ut med pris? Skickat från min LT26w via Tapatalk 2
Publicerat Maj 11, 201313 yr Fyndade lite fiskespön av fröken Fridell inför sommaren gösfiske och som vanligt stannade man till på Kjells vapen och fyndade en flisjacka för 100-lappen. Det var en upplevelse och titta på och få smaka Leif Mannerströms mat. Smakade fantastisk gott. Skönt också att det inte var packat med folk som man slapp trängas vid stånden på eftermiddagen. Igår var det tydligen överjävligt med folk. Tror jag såg killermouse om bockskägget finns kvar som det såg ut på TDI 2012, liksom ovan nämnda MicaellaFridell var de forumister jag kände igen Mvh Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 jupp jupp bockaskägget är kvar så hade dåren mörka byxor och en svart tshirt med litet vitt märke på bröstet och ett stort på ryggen och en grönaktigt keps med agria på så vart det ja jag lullade mest runt med en ljudbok i örat och torkade dregel ur skägget pga av diverse vapen och sikten hade lätt spenderat 600k på diverse vapen sikten och andra livsnödvändigheter men blev bara en neoprenväst till labben kristina du skulle ha sagt att du skulle ner så hade vi kunnat hälsa så du får se vilken gök som ska sluka din whisky och ankra på soffan lagomt sliten nu runt 5 i morse gick reveljen och kom hem halv 3 i natt
Publicerat Maj 11, 201313 yr Fyndade lite fiskespön av fröken Fridell inför sommaren gösfiske och som vanligt stannade man till på Kjells vapen och fyndade en flisjacka för 100-lappen. Det var en upplevelse och titta på och få smaka Leif Mannerströms mat. Smakade fantastisk gott. Skönt också att det inte var packat med folk som man slapp trängas vid stånden på eftermiddagen. Igår var det tydligen överjävligt med folk. Tror jag såg killermouse om bockskägget finns kvar som det såg ut på TDI 2012, liksom ovan nämnda MicaellaFridell var de forumister jag kände igen Mvh Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 jupp jupp bockaskägget är kvar så hade dåren mörka byxor och en svart tshirt med litet vitt märke på bröstet och ett stort på ryggen och en grönaktigt keps med agria på så vart det jajag lullade mest runt med en ljudbok i örat och torkade dregel ur skägget Ja men då va det du då Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Publicerat Maj 11, 201313 yr kristin du skulle ha sagt att du skulle ner så hade vi kunnat hälsa så du får se vilken gök som ska sluka din whisky och ankra på soffan Vi får ta det på nästa Elmia
Publicerat Maj 11, 201313 yr långt dit ju och flaska vill ju drickas Det är ju Tullgarn nästa år annars, även om jag nog inte har tänkt åka dit. Whiskyn förfars nog inte
Publicerat Maj 11, 201313 yr Det är ju Tullgarn nästa år annars, även om jag nog inte har tänkt åka dit. Whiskyn förfars nog inte Whiskyn blir bara bättre Kristin.
Publicerat Maj 11, 201313 yr Whiskyn blir bara bättre Kristin. Det är inte jag som ska dricka den, men det stämmer nog Gäller det även öppnade flaskor?
Publicerat Maj 11, 201313 yr Är jäkligt nyfiken på hur slutresultatet på Co2 snabbskyttet hos Fondprodukter blev? Jag ledde igår med fem träffar på 95 hundradelar...
Publicerat Maj 11, 201313 yr Där fanns riktigt trevliga puffror att se på mässan som exempel Sako 85 Hunter (inte omöjligt att det blir en sådan inom en någorlunda snar framtid) Sauer 202 Wild boar edition var också trevlig men på tok för tung att släpa på Sauers lättare modeller var däremot goa på alla sätt.. Något som jag däremot reagerade lite negativt på är att det fanns soft airgun överallt!! Luftvapen övar man med men Soft air är ju krigsspel rakt upp och ner, visst det kan vara kul men det har inget med en jaktmässa att göra, men det är ju min åsikt och därmed ingen lag Jag gick därifrån med ett stretch koppel från Baggens till min Mors dreverslitna armar och en slutstycksknopp till min Vixen inga storköp mao.
Publicerat Maj 11, 201313 yr Det är inte jag som ska dricka den, men det stämmer nog Gäller det även öppnade flaskor? En liten en får du väl ta. Ja visst gör det det! Den blir då inte dålig iaf. Jag har haft öppnade flaskor whisky ca 1 1/2 år o fortfarande drickbar.
Publicerat Maj 11, 201313 yr En liten en får du väl ta. Ja visst gör det det! Den blir då inte dålig iaf. Jag har haft öppnade flaskor whisky ca 1 1/2 år o fortfarande drickbar. Då får det vara en jäkligt liten en Försökte smaka på Laphroaigen när jag använde den senast. Det finns en anledning till att den har stått orörd i skåpet sedan dess
Publicerat Maj 11, 201313 yr Ok. Av det jag såg på bild lutar det mot en sådan. Hade dom gått ut med pris? Skickat från min LT26w via Tapatalk 2 Kollade aldrig priset. Bara kände på den i montern.
Publicerat Maj 11, 201313 yr Då får det vara en jäkligt liten en Försökte smaka på Laphroaigen när jag använde den senast. Det finns en anledning till att den har stått orörd i skåpet sedan dess Hehe! Var den så dålig i smaken??? Jag har själv aldrig druckit den.
Publicerat Maj 11, 201313 yr Det är ju Tullgarn nästa år annars, även om jag nog inte har tänkt åka dit. Whiskyn förfars nog inte nja du bor ju halva vägen så lättare att stanna hos dej sluka flaska å sen sova några timmar innan man åker hem
Publicerat Maj 12, 201313 yr Hehe! Var den så dålig i smaken??? Jag har själv aldrig druckit den. Den är rätt så rökig, har jag hört. Hur den smakar jämfört med andra sorter har jag ingen aning om nja du bor ju halva vägen så lättare att stanna hos dej sluka flaska å sen sova några timmar innan man åker hem Några timmar? Tar du med dig en chaufför då? Fast i och för sig, det är ju bara en liten flaska och det är bara hälften kvar i den. Dessutom är det ju single malt-whisky och jag har hittat recept på whiskysås som ska göras på maltwhisky och som jag ska prova någon gång. Det kanske inte blir något kvar för dig att dricka upp
Publicerat Maj 12, 201313 yr Den är rätt så rökig, har jag hört. Hur den smakar jämfört med andra sorter har jag ingen aning om Några timmar? Tar du med dig en chaufför då? Fast i och för sig, det är ju bara en liten flaska och det är bara hälften kvar i den. Dessutom är det ju single malt-whisky och jag har hittat recept på whiskysås som ska göras på maltwhisky och som jag ska prova någon gång. Det kanske inte blir något kvar för dig att dricka upp app app app inte förstöra sån god whisky genom att göra sås på den några timmar är ospecificerad antal timmar
Publicerat Maj 12, 201313 yr app app app inte förstöra sån god whisky genom att göra sås på den några timmar är ospecificerad antal timmar Det finns godare whiskysorter. Har jag hört
Publicerat Maj 12, 201313 yr Den är rätt så rökig, har jag hört. Hur den smakar jämfört med andra sorter har jag ingen aning om Ok!
Publicerat Maj 12, 201313 yr Det finns godare whiskysorter. Har jag hört jo då det finns det fast dom är rökigare nästan så jag ska åka och rädda flaskan till helgen och ta med en latitud 55 åt dej
Publicerat Maj 12, 201313 yr Vart det ingen som knallade förbi ryssbygymnasiets monter i tors eller fredags?
Publicerat Maj 12, 201313 yr jo då det finns det fast dom är rökigare nästan så jag ska åka och rädda flaskan till helgen och ta med en latitud 55 åt dej Du vet väl att den godaste whiskyn inte säljs på export? Åker man på whiskyresa till Skottland kan man få provsmaka (och köpa) riktigt fin och gammal whisky som inte går att få tag på hemma Vart det ingen som knallade förbi ryssbygymnasiets monter i tors eller fredags? Jag gick nog förbi ett par gånger.