Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Elmia Game Fair 2013

Featured Replies

Publicerat

Kretsen ordnar med buss, så det blir lördagen för min del :smile:

• 4 weeks later...
  • Svar 156
  • Visningar 16,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• killer_mouse
    killer_mouse

du ska ta allt han säger med en nypa salt han är ju en storfiskare   har en storfiskare här hemma som alltid måste ha bildbevis på sina fångster annars tror ingen på han     verkar som jag ska n

• Jag är sanningsenlig av mig bara Linus!           Bäst du kollar vad som gäller innan du sätter dig i en bil och åker upp till Elmia.     Du vet väl Linus att allt jag säger är sanning.     D

• Inte för att vara sån men jag skulle aldrig få för mig att ta med mig hunden dit. Alldeles för mycket folk som trampar/sparkar på hunden för dom har fullt upp med att titta i montrarna samtidigt som d

Posted Images

Publicerat

Vi med, bor på Scandic mellan 9 - 10 så det ska bli skitskoj!

Då ses vi där vi åker full buss som startar i Norrtälje stannar 2 nätter

Publicerat

jag ska dit någon av dagarna :biggrin:  :biggrin::smile:  man är ju taggad, har inte fått följa med dom andra åren men nu så :thumbsup: .  

Publicerat

jag ska dit någon av dagarna :biggrin:  :biggrin::smile:  man är ju taggad, har inte fått följa med dom andra åren men nu så :thumbsup: .  

Elmia är barnförbjudet för barn under 15 år. :wink:  :thumbsup:

Publicerat

Elmia är barnförbjudet för barn under 15 år. :wink:  :thumbsup:

allavrligt ??? :sad:  :sad: :sad:  jag har inte forskat i detta haha, snälla Jonsson svara snabbt , eller luras jonsson som vanligt :tongue:  :tongue: ?

Publicerat

Den mannen ljuger! ;)

Publicerat

Ingen som åker Sthlm-Jönköping över dagen (fredag)?

Har praktiskt nog lånat ut min bil datumet i fråga och är lite sugen på att svänga förbi :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Publicerat

Den mannen ljuger! ;)

ohh det var skönt att höra ! :sweat:   :tongue:

Publicerat

ohh det var skönt att höra ! :sweat:   :tongue:

du ska ta allt han säger med en nypa salt han är ju en storfiskare

har en storfiskare här hemma som alltid måste ha bildbevis på sina fångster :tongue: annars tror ingen på han

verkar som jag ska ner på fredagen

Publicerat

allavrligt ??? :sad:  :sad: :sad:  jag har inte forskat i detta haha, snälla Jonsson svara snabbt , eller luras jonsson som vanligt :tongue:  :tongue: ?

Jag är sanningsenlig av mig bara Linus! :wink:  :tongue:  :whistling:  :rolleyes:  B)  :lol:

Bäst du kollar vad som gäller innan du sätter dig i en bil och åker upp till Elmia. :P  :P  :P

Du vet väl Linus att allt jag säger är sanning. :whistling:

Den mannen ljuger! ;)

Det gör jag väl inte Viktor. :rolleyes:  :D  :laugh:  :whistling:

Publicerat

du ska ta allt han säger med en nypa salt han är ju en storfiskare

har en storfiskare här hemma som alltid måste ha bildbevis på sina fångster :tongue: annars tror ingen på han

verkar som jag ska ner på fredagen

Tyst nu med dig killer. :wallbash:

Vi måste ju få driva o skoja lite med pojkvaskern. :thumbsup:  :tongue:  :wink:  :yes:

Publicerat

Japp åker ner från Härjedalen :-)

Skickat från min LT25i via Tapatalk 2

Publicerat

Tyst nu med dig killer. :wallbash:

Vi måste ju få driva o skoja lite med pojkvaskern. :thumbsup:  :tongue:  :wink:  :yes:

jo då men vi ska inte heller orsaka men för pojken han ska fostras till en storjägare och en driven hundkarl  

Publicerat

jo då men vi ska inte heller orsaka men för pojken han ska fostras till en storjägare och en driven hundkarl  

Ja visst ska han drillas till en riktig jägare o ingen grön miljömupp och vargkramare. :yes:  :cool:

Publicerat

Åker som det ser ut dit fredagen.

Ser ni nån med en svart korsning mellan tågtuta och galen ko i koppel.. kan det va jag... :wink:

Tänkte slå två flugor i en smäll..

Har ny väst till jycken och är inte riktigt nöjd med passningen, tänkte att de kunde kolla och ev mäta kräket och ändra västen.

Publicerat

Åker nog ner på Lördan :)

Publicerat

Åker fredag-lördag , men lämnar hund hemma.

Får umgås med illasinnade två dagar!

Ska bli trevligt :-D

Skickat från min LT18i

Publicerat

..och jag tar helikoptern ner till Elmia direkt. :wink:  :thumbsup:  :whistling:

Publicerat

Torsdag för mig som det ser ut nu!

Ska klämma på bössor, köpa onödiga prylar och bara lulla runt.

iPad Tapatalk HD

Publicerat

Ska dit med lillpojken på torsdag. Jag är han med en tvärilsk tvååring... :)

Publicerat

Tja.

Hur är det att ha med hund till mässan? Har en 1 åring som skulle få god träning pga alla störningar etc.. Frågan är om jag pallar.. Finns det ställen att lämna av honom etc?

Publicerat

Tja.

Hur är det att ha med hund till mässan? Har en 1 åring som skulle få god träning pga alla störningar etc.. Frågan är om jag pallar.. Finns det ställen att lämna av honom etc?

Nu är det iofs 3 år sen jag var där sist, men då var det många som hade med hund inne på mässan..

Haha..den stackars valpen kommer ju sova i flera dagar efter alla dom intrycken ;)

Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2

Publicerat

Läste precis att Jaltfilm.se kommer vara på plats och dela ut 3-dygns gratis tittande till dom 5000 första besökande varje dag..samt att dom drar av 100kr på medlemsskapet vid deras monter :)

Publicerat

Tja.

Nu är det iofs 3 år sen jag var där sist, men då var det många som hade med hund inne på mässan..

Haha..den stackars valpen kommer ju sova i flera dagar efter alla dom intrycken ;)

Ok, ja det är alltid bra med miljöträning :) Vore dock bra att veta om dom har något hunddagis eller liknanande när vi efter någon timme gärna är ifrån varandra ett tag :D

Nån som vet om det finns?

Publicerat

Tja.

Ok, ja det är alltid bra med miljöträning :) Vore dock bra att veta om dom har något hunddagis eller liknanande när vi efter någon timme gärna är ifrån varandra ett tag :D

Nån som vet om det finns?

Vissa år har det funnits burar där man kan lämna in hunden för vila med vatten och en hundvakt.

Kan dock inte svara för om det finns i år.

Ring till arrangören och kolla.

Jag hade med min ESS när han var valp och det var nyttigt för honom, dock blev man lite handikappad då valpar har en tendens att göra ifrån sig när de blir oroliga, både här och där.

Min både pissade och sket inne i mässhallarna... :wacko:

Det gick dock bättre utomhus...

David

Skickat från min Sony Xperia Acro S via Tapatalk 2