Publicerat Maj 8, 201312 yr Tja. Hur är det att ha med hund till mässan? Har en 1 åring som skulle få god träning pga alla störningar etc.. Frågan är om jag pallar.. Finns det ställen att lämna av honom etc? Inte för att vara sån men jag skulle aldrig få för mig att ta med mig hunden dit. Alldeles för mycket folk som trampar/sparkar på hunden för dom har fullt upp med att titta i montrarna samtidigt som dom går. Går säkert bra vid utomhusmontrarna men inne i hallarna är det inte bra för hundar tycker jag.
Publicerat Maj 8, 201312 yr Jag ska dit imorn med tjejen O om jag inte hinner med allt så kanske det blir en sväng med polarna på fredag me
Publicerat Maj 8, 201312 yr Tja. Hur är det att ha med hund till mässan? Har en 1 åring som skulle få god träning pga alla störningar etc.. Frågan är om jag pallar.. Finns det ställen att lämna av honom etc? Inte för att vara sån men jag skulle aldrig få för mig att ta med mig hunden dit. Alldeles för mycket folk som trampar/sparkar på hunden för dom har fullt upp med att titta i montrarna samtidigt som dom går. Går säkert bra vid utomhusmontrarna men inne i hallarna är det inte bra för hundar tycker jag. Ok om det är så pass rörigt inne i lokalerna som du säger är det ju ingen god ide. Inga problem att lämna honom hemma med min bättre hälft Tänkte att det skulle vara en grym träning om det var "lagom" mycket folk, hundar etc, då han normalt har alltför svårt att göra fel när vi tränar "ha koll på mig" Låter dock som han blir kvar hemma!
Publicerat Maj 8, 201312 yr Det blir en sväng till Elmia i morgon. Vi får väl se om jag springer på någon av herrskapet.... Henrik
Publicerat Maj 8, 201312 yr Verkar som lillpojken inte hostar värre än att vi nog ska ta oss dit i morgon! Men verkar bli så mycket folk man ska prata med så blir nog full dag.
Publicerat Maj 8, 201312 yr Revelj 0500 för att vara på plats till ca 09:30. Hoppas vädergudarna är med oss!
Publicerat Maj 8, 201312 yr Verkar som lillpojken inte hostar värre än att vi nog ska ta oss dit i morgon! Men verkar bli så mycket folk man ska prata med så blir nog full dag. Finns kaffe å saft på hemvägen
Publicerat Maj 8, 201312 yr Jägermeister, tandborste och öronproppar nedpackade så imorgon drar vi 06.30! Ses hos Fridellskan kl 13?
Publicerat Maj 8, 201312 yr Kommer o stå i björnhundsklubbens monter under delar av morrondagen / Nicklas
Publicerat Maj 8, 201312 yr Jaja, grabbar ni får ha en trevlig helg i min f. d. hembygd och ta många foton om ni hittar något speciellt.
Publicerat Maj 8, 201312 yr Jaja, grabbar ni får ha en trevlig helg i min f. d. hembygd och ta många foton om ni hittar något speciellt. Man kanske skulle ta med en dunk bensin och tändstickor..och göra en fin brasa av Kinnarps arena.. Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2
Publicerat Maj 8, 201312 yr Man kanske skulle ta med en dunk bensin och tändstickor..och göra en fin brasa av Kinnarps arena.. Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2 Det där var ett jävligt sjukt skämt!
Publicerat Maj 8, 201312 yr Man kanske skulle ta med en dunk bensin och tändstickor..och göra en fin brasa av Kinnarps arena.. Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2 Det där var ett jävligt sjukt skämt! Jaså, var det över gränsen? Ok, då låter jag bli det! Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2
Publicerat Maj 8, 201312 yr Man kanske skulle ta med en dunk bensin och tändstickor..och göra en fin brasa av Kinnarps arena.. Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2 Det där var ett jävligt sjukt skämt! Jaså, var det över gränsen? Ok, då låter jag bli det! Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2 Jönköping är ju tändsticksstaden så de behöver du inte tänka på, det räcker med bensin... Sen är det ju faktiskt så att Jönköping inte har något hockeylag. David Skickat från min Sony Xperia Acro S via Tapatalk 2
Publicerat Maj 9, 201312 yr Jönköping är ju tändsticksstaden så de behöver du inte tänka på, det räcker med bensin... Sen är det ju faktiskt så att Jönköping inte har något hockeylag. David Skickat från min Sony Xperia Acro S via Tapatalk 2 Det var länge sedan det var en tändsticksfabrik i JKPG. Nej, det har dom ju inte utan det är Huskvarna.
Publicerat Maj 9, 201312 yr Jaså, var det över gränsen? Ok, då låter jag bli det! Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2 Ja, det var det! Bra! Inga mer sådana sjuka skämt tack!
Publicerat Maj 9, 201312 yr Jaså, var det över gränsen? Ok, då låter jag bli det! Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2 Ja, det var det! Bra! Inga mer sådana sjuka skämt tack! Ledsen Jonsson, trodde inte du skulle ta så illa vid dig! Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2
Publicerat Maj 9, 201312 yr Ledsen Jonsson, trodde inte du skulle ta så illa vid dig! Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2 En del sådana där sjuka skämt accepterar jag inte, och så är det.
Publicerat Maj 9, 201312 yr Är det några bra erbjudanden på bygget i år? Tänkte fara ner imorgon shoppa loss, fixar med barnvakt bara så man får blir riktigt galen Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Publicerat Maj 9, 201312 yr Å så var barnvakt ordnat Tittar förbi hos fröken Fridell för inhandel av diverse fiskegrejor hon kan lura på en. Fortfarande sjukt nöjd med jackan jag köpte av henne för tre år sedan på Tullgarn Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2