October 19, 201312 yr Vart beställde du den ifrån? Låter bra det! Jo det är klart att al är bäst, hade dock hoppats att det var blandat med En men man kan inte få allt www.grevensbriketter.se säljer En :-)
October 19, 201312 yr Author Tack för tipset, mina al börjar ta slut så kanske beställer dessa istället
October 19, 201312 yr Author www.grevensbriketter.se säljer En :-)Tack för tipset, kanske beställer dessa istället då mina al börjar ta slut
October 19, 201312 yr http://www.laxen.com/sv/category/97/Briketter Finns en salig blandning här också:-)
November 15, 201312 yr Bradley'n bränner ju en puck var 20:e minut. Hur lång tid tar det innan varje ny puck börjar ryka? Detta borde ju ta nån minut vilket innebär att varje puck kanske bara pyr i exempelvis 15min. Detta i sin tur borde ju innebära att det finns en hel del kvar att använda på varje förbrukad puck eller är jag ute och cyklar? Nån som testat att återanvända "gamla" puckar?
November 15, 201312 yr Author Bradley'n bränner ju en puck var 20:e minut. Hur lång tid tar det innan varje ny puck börjar ryka? Detta borde ju ta nån minut vilket innebär att varje puck kanske bara pyr i exempelvis 15min. Detta i sin tur borde ju innebära att det finns en hel del kvar att använda på varje förbrukad puck eller är jag ute och cyklar? Nån som testat att återanvända "gamla" puckar?Mina brukar oftast vara rätt svarta, ytterst lite ofärgat på puckarna. Sen handlar det om kvalitet rök och inte kvantitet rök dvs att efter 20min så åker pucken ned i vattenskålen och blir släckt innan tjära och andra föroreningar utvecklas och ger bismak åt köttet. Och i vattnet blir dom upplösta efter en stund så tvivlar på att kunna använda dem igen.