Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jägare svårt misshandlad vid brevlådan

Featured Replies

• Svar 73
  • Visningar 7,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Det får nog stå för dig. Senaste personen som försökte råna mig fick åka till sjukan med en bruten arm och ett par knäckta revben. Att handla i nödvärn blir man inte av med licenserna för.

• Christian N
    Christian N

I omvänd ordning, Flashy, det finns en inställning i marginalen på sidan som gör att du inte ser allas eller vissas signaturer, samma inställningsdel i din personliga panel gör att man slipper se viss

• Ja, tillbaka till ämnet. Alla utom Flashy verkar köpa farbrorns version utan minsta tanke på att det verkar liiiiite långsökt - varför?   Jag vet inte vad som hänt, jag bevittnade det inte, så jag f

Publicerat

Är du förvånad Jonsson ?

Publicerat
  • Författare

Är du förvånad Jonsson ?

Nej, inte ett dugg!

Är du det?

Jag vet vad misshandel innebär.

Jag har åkt på en jag också på 80-talet i Gbg när jag skulle titta på fotboll.

Kom i vägen för fel supporterklack.

Publicerat

Nej jag är inte förvånad, inte ett dugg..

Publicerat

Jaha.. vi får väl se om Reinfeldt gör ett uttalande nu då...   FAst det är väl bara idrott och sådan skit som ger rubriker.. :(

Publicerat

Tragiskt är första tanken andra vad vill man uppnå med denna fega handling?

Publicerat

Saknar ord.....

Kommer att bli ett hårt land att leva i, om vi ska springa runt och misshandla oliktyckande!

Publicerat

Ja, vad ska man säga... hoppas att han inte tystnar i kritiken, för då har dom juh vunnit...

Jefla folk.

Publicerat

Finns det vittnen eller har gubben slagits/vurpat på fyllen? TRE maskerade personer med bejsbåålträn mitt på dagen.. Är det bara jag som anar begravna hundar? Nu behöver det inte vara så, men man behöver inte gå igång på full trottel bara för att någon påstår något på minst sagt lösa grunder.

En sak till, varför har man en signatur som tar upp en halv jävla sida full med dravel?

Publicerat

Det är ju galet om man skall bli misshandlad för att man har åsikter.
Detta är ett stort hot mot yttrandefriheten - om man ser rent tekniskt på det.

I övrigt tycker jag oerhört synd om farbrorn som blev utsatt - fruktansvärt illa!

Egentligen skulle vi skramla ihop till en krya på dej blomsterkvast eller liknande.

Publicerat

Detta är et hot mot demokratin, att mishandla folk för deras åsikter är fel oavsett vilka åsikter man har.

Publicerat

Illa är bara förordet om hur detta är!! Så j..vla lågt så det finns inte!

/M

Publicerat

Helt ofattbart hur 3 personer kan ge sig på en pensionär med bollträ enbart pga ett uttalande i tidningen i samband med sin 70årsdag! Lider nått fruktansvärt med mannen!

Publicerat

Jag tycker det är symptomatiskt att så få från bevarande sidan tar avstånd från detta.

Det minsta man skulle kunna förvänta sig är att de i alla fall sägar att "om det verkligen är på grund av mannens ställningstagande i vargfrågan så tar vi givetvis avstånd". Men inte ens det är speciellt vanligt.

Då är det betydligt vanligare att jägare/brukare tar avstånd från eventuell tjuvjakt. T.o.m. här inne på ett jägarforum är vi ju flera som t.ex. när vi kritiserar Åse i tjyvjaktstråden anger att vi inte vill att de skall gå fria om de är skyldiga.

Det här tycker jag på något sätt är bra. Låt bevarande sidan stå för extremist yttringarna och låt dem vara "den slutna klanen" som håller varandra om ryggen oavsett metoder. Då vinner vi så småningom allmänheten och då vinner man rösterna och då så småningom även politikerna...

Publicerat

Har INTE städat i tråden, men har agerat på annat sätt på ett i mina ögon oacceptabelt beteende. Jag föreslår ett vänligt språkbruk och att man håller sig till diskussionen.

Har alla uppfattat? 

Publicerat

Vi jägare är ett tacksamt offer, vi är inte beredda att bjuda motstånd med risk för att förlora våra vapenlicenser.

Publicerat
  • Författare

Vi jägare är ett tacksamt offer, vi är inte beredda att bjuda motstånd med risk för att förlora våra vapenlicenser.

Risken är stor att man skulle göra sig olycklig om man hamnade i en sådan situation om man såg någon bli misshandlad överhuvud taget.

Publicerat

Jag funderade på vad jag skulle göra om jag kom åkandes mot denna misshandel i bil....

vilket vore bäst köra ihjäl dem eller bara köra sönder deras bil för att hålla dem kvar?

Jag kan ju säga att om detta hänt på min bygata så hade jag inte haft några vapen kvar och troligen inte fått se mina barn på 15 år, FY FAN!

Frågan är om tre rullstols bundna är värt detta?

Publicerat

Nödvärn är alltid ett alternativ. Kul att ha en massa licenser om man är ihjälslagen liksom..

Publicerat

FlashyB .

Har du något att komma med kom med det, 

tillmälen i still med att kalla folk för fyllon utan personlig kännedom är inte något som höjer debatt nivån.

//Lars D

Publicerat

LarsD, vi släpper den diskussionen. Jag tror att syftet med FlashyBs inlägg var att få diskussionen att spåra ur, vi låter den spåra rätt igen. Direkta 1-1-diskussioner tas lämpligen via PM med respektive.

Tillbaka till ämnet alltså,

/HerrBerg - moderator.