Publicerat November 6, 201312 yr Om du har lust att summera lite över kostnader så skulle det uppskattas, ser riktigt bra ut! Men varför hänger du inte i bäckenet?
Publicerat November 6, 201312 yr Författare Kylning vad har du skaffat ? Kylrumet ligger i dvala Har inte skaffat något än, lutar åt någon form av kompakt aggregat.
Publicerat November 6, 201312 yr Författare Om du har lust att summera lite över kostnader så skulle det uppskattas, ser riktigt bra ut! Men varför hänger du inte i bäckenet? Får återkomma med summan Kvartarna är svåra att bäcken hänga Kronen i vinschen skulle gå men inget jag tänkt på, blir köttet så mycket bättre
Publicerat Juni 23, 201411 yr Tjena,snubblade över denna tråden igen nu när jag fått tummen ur och fortsätta med mitt. Hur har det gått? Några bilder på det färdiga? /Lars.
Publicerat Maj 19, 201510 yr Hej ! Jag är ny här på sidan. Hur gick bygget? Ser gärna bilder på olika lösningar hos er. Själv har jag utrustningen. Slaktbana ,krokar även takhöjd mm. Men lokalen behöver fräschas upp.
Publicerat Maj 19, 201510 yr Leo Leo hur går det? älskar du ditt fina slakteri? Du var ju så snabb och det ser så fint ut. Nu vill man ju bara veta att kyl och allt blev klart och att du är helnöjd med allt och att du vistas och njuter i detta bygge dagligen!
Publicerat Maj 21, 201510 yr Författare Leo Leo hur går det? älskar du ditt fina slakteri? Du var ju så snabb och det ser så fint ut. Nu vill man ju bara veta att kyl och allt blev klart och att du är helnöjd med allt och att du vistas och njuter i detta bygge dagligen! Haha Nja det är inte helt färdigt kylaggregat är inte inhandlat än, slakt banan ska upp i taket och vv beredare ska i gång.
Publicerat Maj 23, 201510 yr Skönt att höra, du är mänskligt! Kanske lite gott att inte bli helt klar för snabbt också, för projektet i sig är väl lite av karamellen.? Kommer söka upp tråden någon gång och se hur det går.
Publicerat Augusti 19, 201510 yr Författare På tiden med en uppdatering, projektet är fortfarande inte avslutat men det närmar sig[emoji6]Efter mycket velande så är Kylaggregat beställt och kommer på fredag, är ett pluggin aggregat så installera ska inte ta så lång tid.Lite el jobb kvar, belysning kylrum bla. Samt slaktbanan inte på plats.Skickat från min D5803 via Tapatalk
Publicerat Augusti 29, 201510 yr Författare Det blev ett CKA15 från kylprodukter i kivik Skickat från min D5803 via Tapatalk
Publicerat Oktober 2, 201510 yr Författare Detta är en populär post. Slaktbanan på plats Kylaggregat på plats. Elektrikern kommer idag för att få fram el till det. Skickat från min D5803 via Tapatalk
Publicerat Oktober 10, 201510 yr Författare Jaha då är detta projekt avslutat. Elen blev färdig i veckan, så nu är det bara att börja nyttja bygget Före o efter bilder
Publicerat Oktober 10, 201510 yr Grattis Leo! Ser fram emot att följa nästa projekt du tar dig ann. /Martin
Publicerat Oktober 10, 201510 yr Författare Ser bra ut? Ett Frigo 20? /Lars. Nej, men ett likvärdigt CKA15 från kylprodukter.Skickat från min D5803 via Tapatalk