Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Projekt Kristyna eller 30-06AI.

Featured Replies

Publicerat
  • Författare

:biggrin: Fan vore skitkul MEN jag kräver att vi byter ut terrängLÖPNING mot terrängKÖRNING istället :yes:  sen bastu och starköl!

Annars får du nog se till att ha ett lung-hjärträddningsteam på plats :biggrin:

/Mike

• Svar 238
  • Visningar 26,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Idag har fått min LW pipa så efter nästa helg när alla sega formskjutningsövningar är över så lämnar jag tillbaks bössan till smeden så han kan börja med profilsvarvning-patronläge och gänga för mynni

• Sprang på en deal idag lite oförberedd som inte gick tacka nej till 500 208 A-max och 500 178 A-max 3000:-  med de 1000 lulorna jag redan har så är skyttet säkrat en stund framöver   11 budordet "L

• Skulle vara skoj med en riktig allround tävling mot MM Skeet,trap, sporting,långhåll,bänk sedan avrunda med 10km terränglöpning för att avsluta med 12 starköl i bastun. När kör vi

Posted Images

Publicerat

En sån tävling vore jävligt nice! Men jag skulle även vilja byta ut ölen mot grogg istället, norrlandsgrogg B)

Publicerat

12 norrlandsgroggar i bastun.... Tror jag passar på den övningen.:D

mvh/Urban

Publicerat

Magiskt! Särskillt när man kliver ur! B) eller snubblande fummlar ur :biggrin:

Publicerat
  • Författare

Vad är norrlandsgrogg? chateau de la garage och ramlösa eller?

/Mike

Publicerat

Typ......fast väldigt lite ramlösa isf.:D

mvh/Urban

Publicerat

Redigerat

Publicerat

Extremt lite Ramlösa, i övrigt korrekt :biggrin:

Publicerat

Egentligen kan man nog hoppa ramlösan helt...!:lol:

Ursäkta ot

mvh/Urban

Publicerat
  • Författare

Tror jag hoppar norrlandsgrogg helt,har provat på blekingevarianten på detta i rejäla dricksglas....aldrig mer :sick:

/Mike

Publicerat

Har inte tillgång till längre banor på samma sätt som tidigare men skjutit på avstånd mellan 350-655m vid ett tillfälle.

Handlade mest om att tveaka rangecard för 178:or och 208:or men bössan levererar grym energi på avstånd,plåten på 550m fick rejäla kratrar i sig och plåten på 350m blev sönderskjuten :biggrin:

Mycket naturlig point of aim,ligger bäst till i det avseendet av alla mina bössor,denna egenskap tillskriver jag helt kolven.

Gillade 208:ornas egenskaper så mycket,dvs dom bryr sig helt lite om svaga byiga vindar att jag nu labbar med 190:or i 308:an.

ev blir det lite mer skytte veckan efter midsommar med förhoppningsvis några bilder.

/Mike

Najs! Skriv gärna mer och krydda med bilder när du har lust. Alltid kul med dina thinking outside the box-projekt! :yes:

Har själv funderat lite på tyngre kulor i 308:an men A-Max 168 verkar rätt vettiga som gyllene medelväg ändå?

Publicerat

O på Gotland, med om jag minns rätt,

Mike, kan ta löpningen för dig. Christian

Publicerat

Norrlandsgrogg är fint Mike! Gälla bara att få den förste att stanne! :thumbsup:

S

Publicerat
  • Författare

Najs! Skriv gärna mer och krydda med bilder när du har lust. Alltid kul med dina thinking outside the box-projekt! :yes:

Har själv funderat lite på tyngre kulor i 308:an men A-Max 168 verkar rätt vettiga som gyllene medelväg ändå?

168-178 funkar bra om man håller sig under 500m,över det är inte 308 roligt längre.

190grains smk visade mycket intressant potential vid testet i helgen och kommer labba vidare på det.

/Mike

Publicerat
  • Författare

Norrlandsgrogg är fint Mike! Gälla bara att få den förste att stanne! :thumbsup:

S

Håller mig nog till min mexikanska fjollöl :thumbsup:

/Mike

Publicerat

Låt Birra Moretti från Italien gästspela lite i ungkarlslyan, den håller samma stil. :)

Publicerat
  • Författare

Låt Birra Moretti från Italien gästspela lite i ungkarlslyan, den håller samma stil. :)

Är den dåligt kolsyrad,ingen beska och lika ljus som blaskigt pink så kan jag prova :biggrin:

/Mike

Publicerat

Prova säger jag bara, den är totalt karaktärslös och därmed underbar. ;)

Publicerat
  • Författare

, den är totalt karaktärslös och därmed underbar. ;)

Perfekt :yes:  ska handla en back Sol till midsommar i veckan,ska prova ett par då.

/Mike

Publicerat

168-178 funkar bra om man håller sig under 500m,över det är inte 308 roligt längre.

Det är ju jäkligt sant iof sig :D

Jag skulle ju sponsra dig med SMK 200 vill jag minnas? Oops... :blush:

Publicerat
  • Författare

gimme-gimme-gimme :biggrin:

/Mke

Publicerat

hahahahahahahahaahahah

Publicerat

det är för lite bilder i denna tråden Mike...

Publicerat
  • Författare

Vad vill du ha för bilder? Ännu fler på bössan? Mig med bar överkropp ;)

/Mike

Publicerat

Vad vill du ha för bilder? Ännu fler på bössan? Mig med bar överkropp ;)

/Mike

det är väll inte så stor skillnad på pipans grovlek å grovleken på din kropp :tongue: :tongue: :tongue: