Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Projekt Kristyna eller 30-06AI.

Featured Replies

Publicerat

väntar alltid på tok för länge...

• Svar 238
  • Visningar 26,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Idag har fått min LW pipa så efter nästa helg när alla sega formskjutningsövningar är över så lämnar jag tillbaks bössan till smeden så han kan börja med profilsvarvning-patronläge och gänga för mynni

• Sprang på en deal idag lite oförberedd som inte gick tacka nej till 500 208 A-max och 500 178 A-max 3000:-  med de 1000 lulorna jag redan har så är skyttet säkrat en stund framöver   11 budordet "L

• Skulle vara skoj med en riktig allround tävling mot MM Skeet,trap, sporting,långhåll,bänk sedan avrunda med 10km terränglöpning för att avsluta med 12 starköl i bastun. När kör vi

Posted Images

Publicerat

väntar alltid på tok för länge...

Vi får se. Jag väntar ju på min första McMillan men det är inte förrän jag fått hem den som jag kan säga om det var värt väntan eller ej ;)

Publicerat

Mcmillan är bra stockar men finishen är amerikansk ;)

• 2 months later...
Publicerat

Wow- pax för allt, typ, Mike hon är verkligen en pjäs, jag önskar er all lycka och välgång i framtiden tillsammans. /Christian

Publicerat

Jag ser ett durkslag/sil osv...

Christian kan inte paxxa den, han har lovat mig att han inte kan befinna sig närmre än 20m från en bössa med broms!!! 

Christian, du skulle ju aldrig ändra dig ( :biggrin: ) så jag blir Mikes nya spotter, jag kan ju hantera broms, jag och Mackan!!

Jag kan då smyg-gosa med denna sköna dam, för den blev snygg och i sedvanlig manér så ligger jag inte med andras damer  :cool:

Publicerat

Ujujuj, porrigt <3 Broms, för riktiga män ;-)

levererat av Televerket

Publicerat

Psst Virretangent, bara så du vet, den mynningsbromsen har en passande dämpare som det bara är att montera, ie inga som helst bekymmer, nope, never, bara så du vet.

Ånyo- sanslöst va fin den blev. /Christian 

Publicerat

Chris, hur tolkar du att den inte är med på bild då ??? [emoji1]

Chris = nicht pillen, nur grosse männer pillen! [emoji14]

Skickas från min iPhone via Tapatalk

Publicerat
  • Författare

Broms...för oss som vet hur man hanterar krävande damer :biggrin:

Färdigladdade 208 A-max ser ruskigt porriga ut!

/Mike

Publicerat

C.O.L = M.O.L (Mike Overall Length) ;)

Förbannat fin pang blev det, jag tycket det är riktigt snyggt när kolvkam och bakkappa ligger i linje med pipan. :)

Publicerat
  • Författare

Chris-Qvadden blev vidare begåvad med Meoptan idag för våra nattliga övningar framöver....måste nog beställa en McM till nu :biggrin:

/Mike

Publicerat

Sweet- härligt att kvaddish får lite kärlek den med, ser jag fram emot att få prova lite. /Christian 

Publicerat

hur mycket ska du bonda med den nu ?

Publicerat
  • Författare

hur mycket ska du bonda med den nu ?

Om du fantiserar ihop det absolut värsta scenario du kan föreställa dig.....så är du inte i närheten :biggrin:

/Mike

Publicerat
  • Författare

Finns ju en anledning att Kristyna är ingraverat på pipan :tongue:  :wink:

/Mike

Publicerat

Fin bössa!

Publicerat

Tur att du är begåvad med en smal...... För i de fallen är inte .30 så grovt inte:)

Jävligt fin blev hon..

//

Publicerat

Hmm... funderar lite på det du skriver om att radmag är ett måste med 40gradersbröst. Håller inte riktigt med om det, min 338-06Ai (som är nästan samma som din, bara lite manligare :wink:  ) matar relativt oproblematiskt i den gamla m98ans kryssmagasin utan större ingrepp. Dock betvivlar jag inte att radmag ger en mjukare och säkrare funktion.

Oavsett, vi vill ha en rangereport snarast, med livfulla beskrivningar av rekylupplevelse och bilder på blåmärken. Steget upp till kaliber 30 måste ha varit tufft? :lol:

Publicerat

Hmm... funderar lite på det du skriver om att radmag är ett måste med 40gradersbröst. Håller inte riktigt med om det, min 338-06Ai (som är nästan samma som din, bara lite manligare :wink:  ) matar relativt oproblematiskt i den gamla m98ans kryssmagasin utan större ingrepp. Dock betvivlar jag inte att radmag ger en mjukare och säkrare funktion.

Oavsett, vi vill ha en rangereport snarast, med livfulla beskrivningar av rekylupplevelse och bilder på blåmärken. Steget upp till kaliber 30 måste ha varit tufft? :lol:

Det handlar inte om hur grov projektilen är, det vet alla män. En lång smal är lika farlig som en knubbig och vet man hur man hanterar utrustningen så kommer man undan med mycket. För vissa är förspelet och förberedelserna det viktigaste, andra ska gärna plågas lite innan de kommer igång och förstår hur det ska gå till :blush:

/M

Publicerat

Awesome!! Som Megan Fox naken i ens egen säng tamefan! :thumbsup:

Publicerat

Roande idéer som framförs, Mike har haft 300 H&H samt en del andra rappingar som kaliberval, tror inte vi skall döma med stöd därav då går vi vilse,

förresten är det nog mig ni skall roa er med om det är klent som skall omtalas. Christian

Publicerat

Du och jag Chris, du och jag. ;)

Mvh Sidelock, som har 358win som tyngst rekylerande gevär i skåpet.