Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Dags att skiljas från Comforten?

Featured Replies

Publicerat
  • Författare

Magasinsrörets öppning? finns två ett fram och ett bak :tongue:

Om det är bak där du laddar så tror jag att det är knappen du släpper fram slutstycket med....fram finns ingen plast alls.

den knappen är nog mer eller mindre körd att få tag på.

/Mike

Knappen som släpper slutstycket är hel och fungerande, dock ser det ut som denna tingest sitter vid sidan av den tangeten. Ska iaf testa bössan skrapt vid tillfälle men jag LÄR ha bocken med då :tongue:

• Svar 121
  • Visningar 10,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Nja jag skulle snarare säga att den dagen du får treskottskapacitet i en bock med automatkänsla så kanske eventuellt att jag kan överväga en   /Mike

• Då gäller det bara att vara stenhård. Är man inte med i Comfort clubben så är man inte. Vem e hipshot föresten!!!

• Hiphop who?

Posted Images

Publicerat

Om knappen är hel så vete fan var den där biten kommer ifrån,ser inget som liknar den.

/Mike

Publicerat
  • Författare

Kan du ta en bild med telefonen underifrån snett framåt med lyften intryckt och mms:a till mej? Vore kul att se hur den ska se ut där.. Kan inte för mitt liv begripa vart prylen ska sitta annars..

Publicerat

du hippen kan det inte vara så att den delen är en reservdel som nån har stoppat dit för att du ska bli nervig och genom frustration avlägsna din hästsvans medels ryck och slit :cool:

Publicerat

Ser du någon skillnad på bilden?

/Mike

Publicerat
  • Författare

Ser du någon skillnad på bilden?

/Mike

Nja.. den där mojen som man trycker in pluggen mot, den som försvinner in i magasinet när man fyller på, ligger längre ut i lådan på min bössa. Den är inlåst nu, ids inte fightas med kombinationslåset nu, men jag skickar motsvarande bild vid tillfälle.

Men min gissning om vart den svarta mojen ska sitta visade sig vara fel med stor tydlighet, tack!

Publicerat
  • Författare

du hippen kan det inte vara så att den delen är en reservdel som nån har stoppat dit för att du ska bli nervig och genom frustration avlägsna din hästsvans medels ryck och slit :cool:

Nä  :dry:  :tongue:

Publicerat

Nä  :dry:  :tongue:

jo jag tror allt att mike är delaktig i konspirationen mot hästsvansen :woot:

Publicerat

jo jag tror allt att mike är delaktig i konspirationen mot hästsvansen :woot:

i allra högsta grad!

En vacker dag när han somnat i min bil så åker den av...eller ja han får 2mm på hela huvudet :tongue:

/Mike

Publicerat

Bra jobbat! den är det.

/Mike

Publicerat

post-4314-0-83315300-1389293183_thumb.jp

Publicerat

Hmm undrar varför det stod SOLD OUT på den  :)

Publicerat

Hmm undrar varför det stod SOLD OUT på den  :)

undermålig produkt i kaliber 20 tyvärr

Publicerat
  • Författare

Helvete!! Den är det ju.. eller tja en del av den iaf  :dry:

Mike.. har du slik på din?? Jag kan inte se annat än att den ska sitta just vid magasinsrörets början i lådan där man fyller på puppor.. Undrar vad den fyller för funktion?

Publicerat
  • Författare

i allra högsta grad!

En vacker dag när han somnat i min bil så åker den av...eller ja han får 2mm på hela huvudet :tongue:

/Mike

Go ahead punk - Make my day  :cool:

Publicerat

Saxat från ett amerikanskt forum:

The 1400 is not too hard to fix. Here are the directions for replacing the mag throats:

Strip the receiver down to the bare receiver and mag tube. 
Put the mag cap on the tube and drive the tube into the receiver with a soft hammer on the mag cap. Remove the plastic mag throat(s) from the inside end of the mag tube when they come clear of their seats in the receiver forward wall. to remove the tube, remove the mag cap and place a 6" piece of 1" steel pipe( deburred) on the tube and replace the cap snugly. 
Use the pipe as a slide hammer and pull the tube forward out of the receiver. 

You might need to replace the plastic throats as they are known to break easily. Original Win throats are difficult to find, but I believe there is someone making aftermarket units. 

Publicerat
  • Författare

"..original win throats ar difficult to find.." :dry:

Hoppas det går ändå..

Publicerat

Mike.. har du slik på din?? Jag kan inte se annat än att den ska sitta just vid magasinsrörets början i lådan där man fyller på puppor.. Undrar vad den fyller för funktion?

inget "duktig ponke" ? :-(

verkar vara en del att underlätta/säkerställa omladdning av 3 skottet

den sidan som jag länkade till först verkade ha iaf en om deras lagersaldo e up to date

Publicerat

Alltså jag vet inte om jag har den...tror inte det men min funkar ändå :biggrin:

Inte helt på det klara med hur man byter den.....

/Mike

Publicerat
  • Författare

inget "duktig ponke" ? :-(

verkar vara en del att underlätta/säkerställa omladdning av 3 skottet

den sidan som jag länkade till först verkade ha iaf en om deras lagersaldo e up to date

Sooo sorry,..

DUKTIG PONKE  :biggrin:  :biggrin:  :yes:

Av din bild Mike framgick att du saknar den du med och det verkar ju inte störa dej så då lär min fungera med.. hoppas jag..