Publicerat Mars 21, 200521 yr Var dit på sön med Hallen och son. Delade upp oss i två läger. Uven fint placerad i solen. Nu kan ni komma..kråkuslingar.. Vad hände? INGET Såå jäkla fega, ingen kom inom skotthåll ens. >
Publicerat Mars 26, 200521 yr Det är väl inte så konstigt att ni inte får något ni har förmodligen inte ens rätt kamodräkt på er : ;D kamo Tores tips ;D ;D
Publicerat Mars 26, 200521 yr härma kråka i nöd å ska du se att dom kommer. ;DTyvärr Kan inte skånska, skicka ett ljudband är du snäll ;D :
Publicerat Mars 26, 200521 yr Mycket fint kamoställ ;D ;D ;D Går dom att beställa av dig Tore och vad är priset ??? ;D ;D
Publicerat Mars 27, 200521 yr Tjusigt, ett sådant skulle jag ha haft idag. Det blev i alla fall några stycken.
Publicerat Mars 27, 200521 yr Författare ;D Fasen vad fin camo. Ingen dum idé. Är det från Chevalier...?
Publicerat Mars 27, 200521 yr Det är under utveckling fler bilder kommer ;D ;D Måste jobba på fastsättning av diverse sopor Chevalier gör inte såhär bra tippkamon Ingen idè att dom gör sig besvär,för jag har redan sökt patent ;D ;D :
Publicerat Mars 27, 200521 yr ska du inte smörja in dig i nåt lockande doft ämne åsså när du endå är igång, : americanarna använder ju dofter i samband med brunsten för å locka bockar :-* Mvh Larentius
Publicerat Mars 29, 200521 yr ;D ;D ;D Dr. Tore är inte bara medecinman, han är också en mästare på cammo
Publicerat Mars 30, 200521 yr Författare Jag önskar att jag hade en likadan. Jag kan nog göra en åt dig.. ;D...men då får du lova att använda den.. :D
Publicerat Mars 30, 200521 yr Akta så att inte Tore stämmer er. Han hade ju sökt patent på tippkamot ;D ;D
Publicerat Mars 30, 200521 yr Annars kan man ju rulla sig i gyttjan och sedan rulla sig i "tidningshuset", då får man ju både rätta lukten och kammot. ;D
Publicerat Mars 30, 200521 yr Annars kan man ju rulla sig i gyttjan och sedan rulla sig i "tidningshuset", då får man ju både rätta lukten och kammot. ;D Glöm ej gasmask :
Publicerat Mars 30, 200521 yr Nu skall ni inte förringa Dr Tores produkter Det ligger höga utväcklingskostnader bakom tror jag
Publicerat Mars 31, 200521 yr Gå in i en matvarubutik så ser ni vad ca:priset blir på en kamo : ;D ;D