Publicerat Maj 31, 20251 yr Författare Detta är en populär post. Första dagen på NM skjuten. Ligger 5 duvor efter ledaren. jag sköt 95 😳
Publicerat Maj 31, 20251 yr 2 hours ago Ken1 sa: Första dagen på NM skjuten. Ligger 5 duvor efter ledaren. jag sköt 95 😳 Det låter ju bra!?
Publicerat Juni 1, 20251 yr 6 hours ago Hipshot sa: Det låter ju bra!? Det var måååånga efter honom i resultatlistan!!!
Publicerat Juni 1, 20251 yr 11 minutes ago Ken1 sa: Och många före 😂. Men helt klart nöjd med min insats 👍 Åka inte så många, men det var jobbigt och räkna igår då alla hade placering 1 enligt resultat listan.. 🤪
Publicerat Juni 1, 20251 yr 29 i öppen klass i NM med 190/200, bra många startande i den klassen så inte så illa skjutet @Ken1 !!
Publicerat Juni 1, 20251 yr Författare Detta är en populär post. 58 minutes ago Galne sa: 29 i öppen klass i NM med 190/200, bra många startande i den klassen så inte så illa skjutet @Ken1 !! Riktigt nöjd 😃 95 idag också så nytt pb på 200 compak duvor 👍👍👍
Publicerat Maj 27Maj 27 Författare Detta är en populär post. Lugnt i tråden 🤔🤔 men nu börjar det bli varm så då kan man börja skjuta lite. Sköt browning cup i fredags 48 av 50 helt ok för en otränad stel gubbe. Junior som inte skjutit sen nordiska (nästan 1år) smaskade ner 46 🤩🤩Blir en Browning cup på söndag också med en chliffhanger som jag får återkomma med 👀👀Ut och krossa duvor med er 💋💋
Publicerat Maj 27Maj 27 Blir Öland den 6 juni nästa gång, 25-duvors…🥰Hade utbildning för skjutledare när Browning Cup gick i Kalmar som låg närmst för en annan… 🙄
Publicerat Maj 27Maj 27 Detta är en populär post. Jag hade jour på banan två veckor sedan, långröret sköt riktigt bra! Rätt sugen på en 825:a nu när garderoben utökas. 9/6 har jag jouren på banan igen, kom och skjut!
Publicerat Juni 27Jun 27 Författare Detta är en populär post. Idag fick man hjälpa till att bärga silvret i lag-sm i engelsk sporting 😃😃😃
Publicerat Juni 28Jun 28 Bra jobbat!Skönt att det finns några som kan mäta sig med Eskilstunaskyttarna😉
Publicerat 43 minuter sedan %d min Författare En två dagars avslutad i Eskilstuna, dag ett lag sm I compak till lika dag 1 av E-tuna Open. Tror vi slutade på en 7e plats i sm, jag bidrog med 93 av 100. Nöjd med min insatts. Dag 2 av open till lika dag 2 på open blev det en 93a till och en slut placering på 7e plats.Riktigt nöjd med min insatts, man tycker alltid att man kunde haft fler men du hade säkert lite tur på lika många du fick....Stort tack till Eskilstuna för en grym helg.....Nä nu tar vi 4 veckors semester 💋💋💋