May 31, 20251 yr Author Popular Post Första dagen på NM skjuten. Ligger 5 duvor efter ledaren. jag sköt 95 😳
May 31, 20251 yr 2 hours ago Ken1 sa: Första dagen på NM skjuten. Ligger 5 duvor efter ledaren. jag sköt 95 😳 Det låter ju bra!?
June 1, 20251 yr 6 hours ago Hipshot sa: Det låter ju bra!? Det var måååånga efter honom i resultatlistan!!!
June 1, 20251 yr 11 minutes ago Ken1 sa: Och många före 😂. Men helt klart nöjd med min insats 👍 Åka inte så många, men det var jobbigt och räkna igår då alla hade placering 1 enligt resultat listan.. 🤪
June 1, 20251 yr 29 i öppen klass i NM med 190/200, bra många startande i den klassen så inte så illa skjutet @Ken1 !!
June 1, 20251 yr Author Popular Post 58 minutes ago Galne sa: 29 i öppen klass i NM med 190/200, bra många startande i den klassen så inte så illa skjutet @Ken1 !! Riktigt nöjd 😃 95 idag också så nytt pb på 200 compak duvor 👍👍👍
May 27May 27 Author Popular Post Lugnt i tråden 🤔🤔 men nu börjar det bli varm så då kan man börja skjuta lite. Sköt browning cup i fredags 48 av 50 helt ok för en otränad stel gubbe. Junior som inte skjutit sen nordiska (nästan 1år) smaskade ner 46 🤩🤩Blir en Browning cup på söndag också med en chliffhanger som jag får återkomma med 👀👀Ut och krossa duvor med er 💋💋
May 27May 27 Blir Öland den 6 juni nästa gång, 25-duvors…🥰Hade utbildning för skjutledare när Browning Cup gick i Kalmar som låg närmst för en annan… 🙄
May 27May 27 Popular Post Jag hade jour på banan två veckor sedan, långröret sköt riktigt bra! Rätt sugen på en 825:a nu när garderoben utökas. 9/6 har jag jouren på banan igen, kom och skjut!
June 27Jun 27 Author Popular Post Idag fick man hjälpa till att bärga silvret i lag-sm i engelsk sporting 😃😃😃
Sunday at 07:21 PM3 days Author Popular Post En två dagars avslutad i Eskilstuna, dag ett lag sm I compak till lika dag 1 av E-tuna Open. Tror vi slutade på en 7e plats i sm, jag bidrog med 93 av 100. Nöjd med min insatts. Dag 2 av open till lika dag 2 på open blev det en 93a till och en slut placering på 7e plats.Riktigt nöjd med min insatts, man tycker alltid att man kunde haft fler men du hade säkert lite tur på lika många du fick....Stort tack till Eskilstuna för en grym helg.....Nä nu tar vi 4 veckors semester 💋💋💋
Sunday at 08:41 PM3 days 7 jävla tappade duvor på 100!? Det är ju helt groteskt.. måste väl ändå vara förhållandevis "lätta" duvor.. missförstå mej rätt, säg skjutbara då är kanske mer rättvisande. När det är så många duvor så måste det handla minst lika mycket om pannben och förmåga att koncentrera sig som förmåga att skjuta.. Oavsett, ruggigt imponerande!
Monday at 11:57 AM3 days Ja det var bra jobbat Ken1.Själv lyckades jag med 92 första dagen och 84 andra dagen, tappade 8 duvor på fjärde banan andra dagen så det sänkte resultatet rejält.
Monday at 01:39 PM3 days Author 1 hour ago benz sa:Ja det var bra jobbat Ken1.Själv lyckades jag med 92 första dagen och 84 andra dagen, tappade 8 duvor på fjärde banan andra dagen så det sänkte resultatet rejält.Bana 4a va en tuff layout båda dagarna. Tappad 7 av totalt 14 där. Många sköt sämre dag två, värmen gjorde nog sitt på lördagen. Bra skjutet benz.
Monday at 01:49 PM3 days Author 16 hours ago Hipshot sa:7 jävla tappade duvor på 100!? Det är ju helt groteskt.. måste väl ändå vara förhållandevis "lätta" duvor.. missförstå mej rätt, säg skjutbara då är kanske mer rättvisande. När det är så många duvor så måste det handla minst lika mycket om pannben och förmåga att koncentrera sig som förmåga att skjuta.. Oavsett, ruggigt imponerande!Alla duvor man träffar är "lätta" men sätter man ihop dom i heĺ dubbleer gäller det att tänka rätt annars har den "lätta" duvan landat. Det gäller att ha en plan och hålla sig till den. Annars har du rätt, det gäller att portionera ut koncen vid rätt tillfälle,stå och tokkoncentrera gör bara att du viker dig mot slutet...