Publicerat Mars 7, 201412 yr Blir en tripp till svegeråsen imorgon för att skjuta in sig med nya bössan!
Publicerat Mars 8, 201412 yr Författare Just anmält oss till mälarduvan i Eskilstuna. Hur gick det Buster eller va det Söndag du mena med imorgon
Publicerat Mars 9, 201412 yr Just anmält oss till mälarduvan i Eskilstuna. Hur gick det Buster eller va det Söndag du mena med imorgon Blev lite nattsudd. Sköt i lördags, 150 skott sporting på tre olika stationer. Väldigt fint väder och därmed gott om folk. Skyttet kändes riktigt bra, bössa passar fint! Får bli en vända till i veckan som kommer
Publicerat Mars 14, 201412 yr Bara så ni inte åker i onödan så är det föranmälan och sportkyttelicens/skyttekort till mälarcupen.
Publicerat Mars 18, 201412 yr Hello! Funderar på att byta klubb, men hur blir det med tävlingslicensen då? Vill flytta över den till nya klubben så fort som möjligt, fast det kanske inte funkar så? Vill ju inte att gamla klubben står med på resultatlistan å så! I cross kunde man bara byta klibb i november typ.. Mvh
Publicerat Mars 18, 201412 yr Tänkte höra om någon ska till flen på söndag och skjuta jägarduvan.? mvh/Urban
Publicerat Mars 18, 201412 yr Tänkte höra om någon ska till flen på söndag och skjuta jägarduvan.? mvh/Urban Inte omöjligt, tyvärr är Flen inte kända för bra arrangemang, konstiga prisutdelningar,särskjutningar mm..............tror de tappar många skyttar på det. Å andra sidan kan det ju vara en fördel...............
Publicerat Mars 18, 201412 yr Hello! Funderar på att byta klubb, men hur blir det med tävlingslicensen då? Vill flytta över den till nya klubben så fort som möjligt, fast det kanske inte funkar så? Vill ju inte att gamla klubben står med på resultatlistan å så! I cross kunde man bara byta klibb i november typ.. Mvh Om du går in på svensktskytte.se och klickar dig vidare till tävlingsanmälan så finns så finns det en kolumn"ändra uppgifter och avanmäla sig från tävling"gå in där och ändra dina uppgifter! Lycka till!! /J
Publicerat Mars 18, 201412 yr Inte omöjligt, tyvärr är Flen inte kända för bra arrangemang, konstiga prisutdelningar,särskjutningar mm..............tror de tappar många skyttar på det. Å andra sidan kan det ju vara en fördel............... Jag ska dit! Jag har aldrig skjutit där men prisutdelningar brukar jag inte få va med på så skit samma men hur brukar arrangemanget vara rent skyttemässigt? /J
Publicerat Mars 18, 201412 yr Jag ska dit! Jag har aldrig skjutit där men prisutdelningar brukar jag inte få va med på så skit samma men hur brukar arrangemanget vara rent skyttemässigt? /J Är säkert 5 år sen jag sköt där, men skjutmässigt är det nog inga fel.
Publicerat Mars 18, 201412 yr Tänkte höra om någon ska till flen på söndag och skjuta jägarduvan.? mvh/Urban Tack för påminnelsen, jag tänkte skjuta!
Publicerat Mars 18, 201412 yr Tack för påminnelsen, jag tänkte skjuta! Hör av dig om du är sugen på samåkning. mvh/Urban
Publicerat Mars 19, 201412 yr Hör av dig om du är sugen på samåkning. mvh/Urban Jajemen! Beror lite på hur många vi blir här ifrån...
Publicerat Mars 23, 201412 yr Författare Lättskjutet i Flen idag, eller hur Ken1? Jättefin stig tur att du fick några träningsrundor innan du höll tätt Men bra focus i särskjutningen hade du iallafall
Publicerat Mars 23, 201412 yr Fin stig absolut! Har grämt mig hela jävla em/kväll att jag såsade och inte kunna ta en satans duva till i särskjutningen!!!! Men fick 1400:- för andra platsen, helt ok!