April 6, 201412 yr Grattis B ingen särskjutning??Tack! Nej, skjuter "lerduvestig väst" så det är en serie över 8(?) tävlingar så man får poäng istället. Leder totalen efter 3 tävlingar iaf Hur gick det i åby?
April 20, 201412 yr Gyttorp(Lindesberg) nästa helg bjuder på 2 dagars bra skytte dock skyttekort för tävlingarna ligger under skyttesportförbundet! Engelsk sporting den 26/4 plus Fitasc 27/4 landslagskval på bägge,jag skjuter iallafall engelska kvalet. /J
April 20, 201412 yr Author Gyttorp(Lindesberg) nästa helg bjuder på 2 dagars bra skytte dock skyttekort för tävlingarna ligger under skyttesportförbundet! Engelsk sporting den 26/4 plus Fitasc 27/4 landslagskval på bägge,jag skjuter iallafall engelska kvalet. /J blir Lördagen för mej med lite dyrt med båda
April 20, 201412 yr Blir iallfall lördagen i Lindesberg nästa helg,ev söndagen med. Imorgon blir det Scanaduvan i Björneborg söder om Karlskoga/Degerfors.
April 20, 201412 yr Imorgon är det lerduvestig i svegeråsen, sedan blir det lördag och söndag i Lindesberg!
April 26, 201412 yr Author Man tackar. Varför kom du inte och sparkade på mej, alltid kul att snacka lite
April 26, 201412 yr En är väl för blyg antar jag såg dig inte förrän särskjutning, den sköt du fint också!
April 26, 201412 yr Author Åter igen tack Nästa gång får du inte vara blyg.Jag är nästan alltid snäll
April 26, 201412 yr Hahah när blir nästa gång då? Inte imorgon vad jag förstått av tidigare inlägg, Ulftorps GP kanske, eller tidigare ändå?
April 26, 201412 yr Author Har ingen aning när nästa blir. Det va många som försökte övertala mej att skjuta imorgon men ekonomin tillåter inte det just nu
April 26, 201412 yr Så är det, man kan inte skjuta allt. Själv bokade jag en liten stuga (vandrarhem) 6-7 km från banan ihop med en till, uskavigården hette det tror jag, där bor vi i två rum och kök för 700kr för två nätter. Det kändes överkomligt liksom, man är ju inte mycket i sitt boende på tävling så då behöver man inte bo på hotell känner jag iallafall. Får hoppas på lika fint väder imorgon, idag var det en underbar dag att skjuta!
April 26, 201412 yr Sköt min första större tävling idag, resultatet var väl därefter. Många enkla bommar. Skönt att ha gjort det dock. Imorgon ska jag köra stenhårt, ska bli skoj!