Publicerat Juni 15, 201412 yr Detta är en populär post. Föreslår ett Jaktsnack Open i ny tappning då det tidigare handlat om plåtbingo. Plats: Sågverket i Hjortkvarn, Sydnärke Tid: 09.00 Regler: För att delta är det samling vid utsatt tid som gäller och en runda i gemensam trupp. Första varvet räknas om det avses att skjutas flera. Tjuvträning på banan före utsatt tid ger minus fem (5) på tävlingsvarvet. Vid lika resultat räknas första bom. Efteråt äter vi korv och lyssnar på bortförklaringar samt har prisutdelning till bäste skytt. Första pris är evig ära och en påse chips i icke valfri smak. Väl mött! Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit.
Publicerat Juni 15, 201412 yr Låter som en utmärkt ide. Kan inte skjuta, är inte speciellt förtjust i korv, men duktig att snacka skit...räkna med mig. mvh/Urban
Publicerat Juni 15, 201412 yr Chips! I rättvisans och medmänsklighetens namn så är dom mina oavsett resultat;) I'm on. /Mike
Publicerat Juni 15, 201412 yr Författare När skulle det passa er? Ni har ju en bit att åka så vi andra får anpassa oss. Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit.
Publicerat Juni 15, 201412 yr Kommer att bli en hård kamp, antar att psykning är tillåtet? Kommer att vara där!
Publicerat Juni 15, 201412 yr Författare Psykningar och glåpord är ju vad allt går ut på. Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit.
Publicerat Juni 15, 201412 yr Får över lägga lite med Mike. Vi har ca 2,5tim i bilen. Om vi plockar honom i S-Tälje vid halv sju borde vi va där vid halv 9-9. Vi återkommer i frågan.
Publicerat Juni 15, 201412 yr Författare Flyg ner på lördagen, bo hos mig, jaga gris lördag kväll, Jägarduvan söndag och flaxa hem. Transfer ordnas. Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit.
Publicerat Juni 15, 201412 yr Författare Nä förresten... Du får fan ta Quattron ner :-D Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit.
Publicerat Juni 15, 201412 yr Hade garanterat kommit, men är i London den helgen. Ska tänka på er över en bättre ale. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
Publicerat Juni 15, 201412 yr Fan vilket gulderbjudande Micke!! Kollade detaljerna ang den helgen och naturligtvis sitter Murphy på min axel och garvar...är jourhavande den helgen det är straffet för att man vill ha jaktsemester på hösten, då får man jouren under semestertider på sommaren Men tusen tack för erbjudandet!
Publicerat Juni 15, 201412 yr Givetvis dyker jag upp! Gärna hyggligt tidigt då det planeras att skjuta ett gäng varv!
Publicerat Juni 17, 201412 yr Psykningar och glåpord är ju vad allt går ut på. Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit. dåligt med trachtalk här era bomskjutare ;-)
Publicerat Juni 17, 201412 yr Klart det är.....alla vet ju att du vinner!! tyvärr lämnar jag nog wo. då fiskesemestern senareläggs en vecka. Får jag bara klartecken på lämplig grusgrop, kommer det en öppen inbjudan till jaktsidans 22. duellshooter. mvh/Urban
Publicerat Juni 17, 201412 yr Tror farsan fyller den söndagen Annars hade jag smiskat till er allihopa
Publicerat Juni 17, 201412 yr Författare Martin, han fyller ju hela dagen. Du är ju hemma till lunch Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit.
Publicerat Juni 17, 201412 yr Martin, han fyller ju hela dagen. Du är ju hemma till lunch Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit. Vi ska se vad vi kan göra åt saken
Publicerat Juni 17, 201412 yr Författare DamMästerskapen? Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit.
Publicerat Juni 17, 201412 yr dåligt med trachtalk här era bomskjutare ;-) Räcker det inte med att jag är liten-ful och äcklig...ska ni hacka på mig nu också /Mike