Publicerat Juni 17, 201412 yr Har inte koll på mitt schema.. 2,5 timmar i bil fr stan lockar inte.. tveksamt men sugen!
Publicerat Juni 17, 201412 yr Författare Du törs ju inte ditt lilla mjäll... Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit.
Publicerat Juni 17, 201412 yr Du törs ju inte ditt lilla mjäll... Så är det....hörde att han fortfarande gråter sig till sömns efter förnedringsnederlaget på gotland i höstas /Mike
Publicerat Juni 18, 201412 yr Författare För att förstapriset ska bli lite kuligare så kan väl insatsen vara en chipspåse och vinnaren tar alla? Go or no go?
Publicerat Juni 18, 201412 yr Du kan inte på fullt allvar mena att jag ska behöva sitta och titta på när Ken lustfyllt mumsar i sig chips-efter-chips-efter-chips---- Nä påsen är min och ingen annans-du får hitta på en annan insats /Mike
Publicerat Juni 18, 201412 yr Kom ihåg dom bevingade orden. Det viktigaste är inte att deltaga. Det är att vinna! Men om du inte vinner, ha en hel hög med bortförklaringar.
Publicerat Juni 18, 201412 yr Detta är en populär post. Kom just på att jag är i en torsk/torsk situation. Förlorar jag får jag inga chips Vinner jag får jag inga chips för Mike åker med oss :-(
Publicerat Juni 18, 201412 yr Menar du att Mike inte respekterar andra människors egendom?? Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Juni 18, 201412 yr Mikes winny testad med 24g Gyttorp, inga problem där inte:-) men det är klart det är ju ett kvalitets vapen ;-)
Publicerat Juni 18, 201412 yr Menar du att Mike inte respekterar andra människors egendom?? Jooda! Så till den milda grad att jag åtar mig att förvalta den åt dom gratis /Mike
Publicerat Juni 18, 201412 yr Någon som åker från nyköpingstrakten? Samåkning? Skickas från min iPhone via Tapatalk
Publicerat Juni 19, 201412 yr Författare Ta dig hit om det underlättar. Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit.
Publicerat Juni 19, 201412 yr Det är ju på vägen så det passar ju bra. Nu måste jag bara ha ok på att få komma iväg [emoji41] Skickas från min iPhone via Tapatalk
Publicerat Juni 19, 201412 yr Författare Antar (räknar med) att lindgren ska med också. Bubba? Alptax? Albin? Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit.
Publicerat Juni 19, 201412 yr Va? Jo mina ursäkter håller världsklass.. Så jag borde lära er ett och annat..
Publicerat Juni 19, 201412 yr Räkna inte bort mig än, ska lägga fram de hos päronen när de närmar sig
Publicerat Juni 19, 201412 yr Hmm Chips är ju gott man kanske skulle? Bohman när måste man bestämma sig? S.
Publicerat Juni 19, 201412 yr Författare Hmm Chips är ju gott man kanske skulle? Bohman när måste man bestämma sig? S. Samlingstid minus restid typ. Tänkte klåparna från tokholm skulle skita ur sig en tid nån gång... Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit.
Publicerat Juni 19, 201412 yr Jag tänkte komma till prisutdelningen för vem som än vinner så är chipspåsen min! Vad det gäller tid så överlåter jag det på Ken,har ingen koll på restid själv /Mike
Publicerat Juni 19, 201412 yr jag tänkte följa me o piska er tänkte ja !Bra mattan då behöver ingen mer än du vara rädd att komma sist
Publicerat Juni 19, 201412 yr Detta är en populär post. Åsså fan för jour! Om den inte skitit ner hela konceptet hade jag dragit ner från min håla i norr med Comforten över axeln och visat vad permafrost, hembränt och norrbottniskt jävulskap kan ställa till med Vinstchipsen hade troligen skänkts till den som dreglar mest över dom (Mike?) eller ett byte mot en påse Gifflar och en mjölkliter