Publicerat Juni 19, 201411 yr Så ja pojkar nu börjar det likna något. Btw jag tar med mej både Browning och Beretta så får ni rösta på vilken Bysse som ska användas vid da compatision. Om någon kan fixa kal 16 stål 7or så tar jag Merkel8an men då ligger ni jävligt dåligt till ;-)
Publicerat Juni 19, 201411 yr Jag kan linda några varv Tape runt några stål 7or i kaliber 20 duger de? S.
Publicerat Juni 19, 201411 yr Så ja pojkar nu börjar det likna något. Btw jag tar med mej både Browning och Beretta så får ni rösta på vilken Bysse som ska användas vid da compatision. Om någon kan fixa kal 16 stål 7or så tar jag Merkel8an men då ligger ni jävligt dåligt till ;-) Hehe har 16 stål på jobbet.... Men då får en höra det sen! Ni kommer till närke och närke är mitt... (har bara undvikit att visa det) så du ska nog skjuta med den bästaste. Tror mest på chipsmonstret, smyger med o dominerar på gamla meriter
Publicerat Juni 19, 201411 yr Tror mest på chipsmonstret, smyger med o dominerar på gamla meriter Ligger nått i det
Publicerat Juni 19, 201411 yr Hehe har 16 stål på jobbet.... Men då får en höra det sen! Ni kommer till närke och närke är mitt... (har bara undvikit att visa det) så du ska nog skjuta med den bästaste. Tror mest på chipsmonstret, smyger med o dominerar på gamla meriter vad är det bästaste då? Allvarligt ta med till 16 kal har aldrig skjutit sporting med den :-0
Publicerat Juni 19, 201411 yr Hehe har 16 stål på jobbet.... Men då får en höra det sen! Ni kommer till närke och närke är mitt... (har bara undvikit att visa det) så du ska nog skjuta med den bästaste. Tror mest på chipsmonstret, smyger med o dominerar på gamla meriter Ge skotten till ken, mot löfte att han inte matar MM med chips på hemvägen...mvh/Urban
Publicerat Juni 19, 201411 yr Författare Fredde, du kan ju komma ner och skjuta fast du har jour. Händer det inget är det ju lugnt Hoppas jag bara får plockduvor så jag kan få nån gratissmula. Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit.
Publicerat Juni 19, 201411 yr Vetefan om jag inte tar drillingen..................chips är ju gött, men ni ska ju ha nån jävla chans.
Publicerat Juni 19, 201411 yr Fredde, du kan ju komma ner och skjuta fast du har jour. Händer det inget är det ju lugnt Hoppas jag bara får plockduvor så jag kan få nån gratissmula. Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit. Jähähääävligt frestande Micke!
Publicerat Juni 25, 201411 yr Författare Jag har möjligen lyckats lura med Albin också. Ser ju ut som det kan bli en del folk
Publicerat Juni 26, 201411 yr Jag får passa. Kalas för lilleman blir av tidigare än planerat så det blir nog inte poppis om en annan drar iväg på lite nöjen då :/ Skickas från min iPhone via Tapatalk
Publicerat Juni 27, 201411 yr Författare Mes. Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit.
Publicerat Juni 27, 201411 yr Författare Mecka bil kan du göra nu i helgen och nästa lördag. Du festar ju inte söndag förmiddag din krake. Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit.
Publicerat Juni 27, 201411 yr får avböja nog tror jag bilmeck o fest Vad är det för jävla raggarfasoner!
Publicerat Juni 27, 201411 yr Om dom slipper deltaga så borde jag också få frisedel! /Mike och det tror du på själv!!
Publicerat Juni 27, 201411 yr Författare Tid då gaystjärtar? Har ni skedat ihop nån samlingstid? Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit.
Publicerat Juni 27, 201411 yr MM har rymt till Blekinge så jag bestämmer att vi plockar honom i S-Tälje vid halv sju så vi borde vara framme 9ish
Publicerat Juni 27, 201411 yr Författare Då siktar vi på samling 09.00. Nån känner väl igen nån så vi hittar på varandra. Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit.
Publicerat Juni 27, 201411 yr Finns typ ett skjul på vänster sida om man har anmälan och kiosken på höger, ca 20 meter därifrån, samling runt kl9 ungefär prick.
Publicerat Juni 28, 201411 yr Sneglat på detta evenemang, finns många lockelser med det faktiskt.. Men konstaterat att jag jobbar dag hela helgen så det sket sig
Publicerat Juni 28, 201411 yr Sneglat på detta evenemang, finns många lockelser med det faktiskt.. Men konstaterat att jag jobbar dag hela helgen så det sket sig Jobbe..........det var om möjligt en ännu sämre ursäkt än bilmekande!!!!!