Publicerat Juni 28, 201411 yr Författare Vi ringer in Hylsan att ta ditt pass! DET skulle bli succé, garanterat Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit.
Publicerat Juni 28, 201411 yr Stationsbefälet som jobbar lär inte klaga, lär bli fin förtäring.. däremot så tror jag han får svårt att få radiobilarna åt rätt håll.. men vafan, detaljer Vart håller han hus förövrigt?
Publicerat Juni 29, 201411 yr Av alla dessa medlemmar så ser det bara ut att bli 5-7 stycken. Fan man har ju topp 10e chans ;-)
Publicerat Juni 29, 201411 yr Fuck! ser ut att bli soligt och varmt på söndag....kan vi inte åka ut på sjön istället? säg ja! säg ja! säg ja! /Mike
Publicerat Juni 29, 201411 yr Fuck! ser ut att bli soligt och varmt på söndag....kan vi inte åka ut på sjön istället? säg ja! säg ja! säg ja! /Mike Dennis röstade just ner dej :-)
Publicerat Juni 29, 201411 yr Men va fa... Det där ska den lilla....lilla....lilla... få äta upp på söndag Tjing för att sitta bredvid Dennis i baksätet /Mike
Publicerat Juli 1, 201411 yr Det närmar sig! Hur är nerverna inför detta prestigemöte? Vet 2 vars självförtroende måste ha fått sig en skaplig törn i helgen, ni vet själva vilka ni är..... Jag kommer direkt från svegeråsen och 200 fitasc, så min axel kommer väl vara öm (så ni vet varför det bommas) Nicht fur alle....
Publicerat Juli 2, 201411 yr Detta är en populär post. Nerver?? Jag kommer av tre anledningar: 1: Bohman ska ge mig en chipspåse! 2: Jag vill se om Clayshooter har åldrats lika vackert och värdigt som mig de 10 senaste åren. 3: Ken:s fru ska baka min specialsockerkaka åt mig som jag kan sitta och suräta på i bilen i svinottan. /Mike
Publicerat Juli 5, 201411 yr Hur blir det imorn? Hur många blir vi? Känns som intresset var magert hos de flesta.
Publicerat Juli 5, 201411 yr Jag blir hemma! Farsan fyller 50 så de blir nog bäst så! Alltså låter jag någon annan vinna denna gången iaf
Publicerat Juli 5, 201411 yr Författare Ähh, han fyller ju när du kommer hem också Härifrån kommer albin.k, bitchen, bubba och jag. lindgren försöker lösa logistiken.
Publicerat Juli 5, 201411 yr Jag kommer givetvis, är hattfan på ska den jäveln se ut som ett såll efteråt................
Publicerat Juli 5, 201411 yr Detta är en populär post. Ken och jag är packade nu,snart mätta av grillat vildsvin,susanne kör imorgon,titta efter två likbleka snubbar med solglasögon. Captain Morgan for president! /Mike
Publicerat Juli 5, 201411 yr Ahh somliga håller på att tillförskansa sig en bortförklaring.. well done guys
Publicerat Juli 5, 201411 yr Ahh somliga håller på att tillförskansa sig en bortförklaring.. well done guys God mat god dricka och chaffis. bortförklaring? bästa uppladdningen som finns
Publicerat Juli 5, 201411 yr Coolt då vinner ni i morgon Mike med sunkautomaten på tävlingen.. måste ju vara nästan lika coolt som du med 686:an på SM..
Publicerat Juli 5, 201411 yr Fan, vi skulle ju haft kollektiv uppladdning ikväll..................kunde blivit trevligt!
Publicerat Juli 5, 201411 yr Må bäste flicka vinna! Men jag satsar en sour cream onion på mike! Skit skytte på er! S.
Publicerat Juli 5, 201411 yr Läckert när Mike å Ken slirar in imorgon, likbleka och som två urvridna disktrasor...rätt hårt i baksniffen och trots det, så tror jag herrarna lär ge åtminstone spektakulärt skytte
Publicerat Juli 5, 201411 yr Satans surt att hustrun arbetar så jag inte kan komma. Jag hoppas ni får en kanon förmiddag med mycket skjuta och lika mycket trakasserier ;-)
Publicerat Juli 5, 201411 yr Backar morgondagen då jag ändå inte är så förtjust i chips.... Sätter dock min slant på upptag71, med kens fru/sambo som outsider... mvh/Urban
Publicerat Juli 6, 201411 yr Författare Bitchen va lite trött så vi ligger inte riktigt i fas men gör så gott vi kan.
Publicerat Juli 6, 201411 yr Bitchen va lite trött så vi ligger inte riktigt i fas men gör så gott vi kan.Ovanligt...