Publicerat Juli 6, 201411 yr Ligger dåligt till.sitter i nyköping på akuten med Dennis. Allergisk reaktion på något under natten
Publicerat Juli 6, 201411 yr Tråkigt Ken1! Till er övriga har jag och Upptag71 beslutat om tidsfel på 1 duva för var 10e minut efter kl 9 Så nu får ni öka lite
Publicerat Juli 6, 201411 yr Nu kom Dennis in till läkare,får han ok så åker vi vidare mot chipspåsen! /Mike
Publicerat Juli 6, 201411 yr Författare Detta är en populär post. Får tacka alla inblandade för en skoj sammankomst. Bilder kommer under dagen.
Publicerat Juli 6, 201411 yr Författare På hemvägen provade vi värmen i RAV4'an, enligt en app som bubba hade så var det lagoma 39 grader i kupén. Skönt att lämna bilen när vi kom hem Låter bilderna tala för sig själva, några bilder ska det vara träffade lerduvor på men allt taget med mobilen så bildkvaliteten är ju inte den bästa.
Publicerat Juli 6, 201411 yr Författare Låter som en trevlig dag! Har du också finbil? S. Åkte Albins råttsoffa... Här åks det Landcruiser Men den hade tanten till jobbet.
Publicerat Juli 6, 201411 yr Författare Jaaaaadu, vem vann? Mike snodde iaf chipsen... Dennis verkade rätt okej och kom långt ifrån sist.
Publicerat Juli 6, 201411 yr Hoppsan! Det där eventet missade jag helt och hållet. Hoppas ni hade kul! Såg så ut. Satsar på nästa år så få ni något att skratta åt då :-) iPad Tapatalk HD
Publicerat Juli 6, 201411 yr Klart han fick chipsen, ingen kan ju stå emot valpögon som är lätt fuktiga
Publicerat Juli 6, 201411 yr Detta är en populär post. Dennis är på bättrings väg, han måste ha få någon typ av allergi. Lill killen bet i hop och fick 14av24 nytt pers bästa, andra varvet orkade han inte fullfölja. Förbannat kul initiativ av Bohman något som måste utvecklas tills nästa år. Tråkigt att det inte blev något (Jaktsnack) men det tar vi nästa gång
Publicerat Juli 6, 201411 yr Dennis är på bättrings väg, han måste ha få någon typ av allergi. Lill killen bet i hop och fick 14av24 nytt pers bästa, andra varvet orkade han inte fullfölja. Skönt att höra. Vilken fighter!
Publicerat Juli 6, 201411 yr Detta är en populär post. Om jag förstod rätt så topp tre var Clayshooter bäst med 21,Ken1 sköt 20 och jag 19,som den godhjärtade lilla läckerbiten CS är så överlät han genast chipsen i min ömma vård dom är förövrigt slut nu! Förbannat rolig tävling med intressanta duvor,det har hänt en del på de mindre tävlingarna sen jag la av. Inga duvor var supersvåra-inga var heller superlätta,en sköt fullt på hela dan dvs 24 och en sköt 22 sen var det ett gäng på 21,själv hade jag mest problem på den stationen som teoretisk borde varit lättast. Riktigt djävla kul att se gamla bekanta igen samt även nya,nu blev det lite forcerat iom morgonens akutbesök men bohman mumlade något om OLW invitational dipp championship framöver så kanske det blir en favvoreppe någon annanstans. Dagens hjälte utser vi ken:s grabb lillsnorre till som sköt som en hel karl trots att han några timmar tidigare knappt såg ut under ögonlock som mest liknade två rejäla fläskkotletter. /Mike