Publicerat Augusti 15, 201511 yr Författare Har ju fått mig en räv till så är uppe på 3 st nu. Här är bilder på ena åteln från inatt! Skickat från min D6603 via Tapatalk
Publicerat Augusti 16, 201511 yr Sköt en natten till igår, ska kanske ha med den här.. Lär bli fler senare på säsongen [emoji106] Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat September 27, 201510 yr Detta är en populär post. Fick inviga åteln och kojan ikväll med en fin hanräv på 7,2kg. Kom ut 19:08. Riktigt kul! :-) Skickat från min D6503 via Tapatalk
Publicerat September 27, 201510 yr Grattis! Här är inte åtlarna igång än verkar det som. Inte så att man vill sitta i varje fall
Publicerat September 27, 201510 yr Detta är en populär post. Åtelmaterialet försvinner på samtliga åtelplatser så nu får vintern komma med snö tycker jag ☺☺
Publicerat September 28, 201510 yr Författare På våra åtlar är det numera tomt på räv :/ skjutit 5 så de gör väl sitt! Hoppas dock på en nya plats där vi matar då lite hundmat har försvunnit Skickat från min D6603 via Tapatalk
Publicerat September 28, 201510 yr På våra åtlar är det numera tomt på räv :/ skjutit 5 så de gör väl sitt! Hoppas dock på en nya plats där vi matar då lite hundmat har försvunnit Skickat från min D6603 via Tapatalk Det är bara fortsätta mata på samma åtel Simon. Det lär komma mer räv. Har du skjutit fem redan så har du antagligen åteln på ett bra ställe. Bra jobbat!
Publicerat September 28, 201510 yr Författare Det är bara fortsätta mata på samma åtel Simon. Det lär komma mer räv. Har du skjutit fem redan så har du antagligen åteln på ett bra ställe. Bra jobbat!Aa fast de e på två olika O nu är de då antagligen räv på den tredje xDSkickat från min D6603 via Tapatalk
Publicerat September 28, 201510 yr Då så! Då är det ju bara att jaga. Önskar jag haft nån åtel igång nu då fullmånen är grym!
Publicerat September 28, 201510 yr Tack alla! Var dit med ett helt rådjur i fredags, igår var det bara bakbenen/låren och huvudet kvar. Skickat från min D6503 via Tapatalk
Publicerat September 28, 201510 yr Satt ikväll med. Såg inget på åteln men däremot påväg hem gick det en räv på åkern. Är räv i varenda buske på den marken. Skjutit 4 där i år och då har jag bara varit i nedersta delen på ca 500ha, närmast byn. Är 1000ha kvar "på skogen". Men det sparar jag till vintern och lockjakten. Skickat från min D6503 via Tapatalk
Publicerat Oktober 1, 201510 yr Detta är en populär post. Blev en till hanne på åteln ikväll :-D 6,7 kg, skjuten med 222 på 50m, knall-fall. Den kom ut 19:03, bara 5 minuters skillnad från den andra. Skickat från min D6503 via Tapatalk
Publicerat Oktober 6, 201510 yr Författare Vill ha in räv nu! Fett sugen på att ge sig ut! Ska nog ta en sömnlös natt i kojan där vi har belysning på gården snart bara för att Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Oktober 6, 201510 yr Och jag har slut på åtelmaterial [emoji21] Skickat från min D6503 via Tapatalk
Publicerat Oktober 21, 201510 yr Författare Detta är en populär post. Nu har det hänt grejer! Antagligen räv på ena åteln lite sporadiskt och grävling varje natt på den andre, på lördag blir det jakt. Dumpar av Emil på den ena där grävlingen är och själv sätter jag mig på gården o ser om räven vill komma! Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Oktober 21, 201510 yr Min åtel startas upp ikväll. Hoppas att den hinner locka in lite räv till nästa fullmåne!
Publicerat Oktober 24, 201510 yr Författare Detta är en populär post. Nu görs de sista förberedelserna inför rävjakten, på med varma kläder och fylla termosen! Nu väntas en myskväll i kojan Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Oktober 24, 201510 yr Skitjakt! Antar att du har någon form av ljus på åteln? Skickat från min D6503 via Tapatalk
Publicerat Oktober 25, 201510 yr Författare Skitjakt! Antar att du har någon form av ljus på åteln? Skickat från min D6503 via Tapatalk Japp på denna åteln så är det på baksidan på en gård med belysning Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Oktober 25, 201510 yr Perfekt! Tänkte ta ett pass ikväll :-) Skickat från min D6503 via Tapatalk
Publicerat Oktober 25, 201510 yr Perfekt! Tänkte ta ett pass ikväll :-) Skickat från min D6503 via Tapatalk Skitjakt på dig!