Publicerat September 16, 201510 yr Intressant bygge!!! Ska absolut följas! Frågade Trond Åsly om kvaliten på Hansen's 703 lås för något årsedan, och han tyckte att dom var ljusår bättre än Rem 700, men en bra bit efter dom bästa amerikanska custom låsen! (Men som sagt var, nu var är ju det här ett "bänkskytte" uttalande )
Publicerat September 16, 201510 yr Författare Jo jag jämför ju inte hansen med mina Batlås. Dock är det ju ett unikt lås med en unik lösning för mediumpatroner.
Publicerat September 16, 201510 yr En god vän har ett Hansen 702RT,av alla lås jag tittat och känt på så har inget känts så välarbetat och extremtight,kan tillägga att bössan som är i kaliber 6.5XC skjuter groteskt bra. /Mike
Publicerat September 17, 201510 yr Kalibern 35-284 är rent hysteriskt smart . Hela upplägget på bössan verkar genialiskt
Publicerat Januari 28, 201610 yr Detta är en populär post. En till bild på hansen 703 låset. Sjukt jobbig licensväntan. Vill ha mitt nuuu.
Publicerat Januari 28, 201610 yr Författare Polisen verkar ha rasat ihop fullständigt här. Lådan betald sedan länge. Licensen sitter i sirap.
Publicerat Januari 29, 201610 yr Vackert lås! Synd att Hansen inte gör sina lådor med integrerade spår/picatinny... Skickat från min D5803 via Tapatalk
Publicerat Januari 29, 201610 yr Författare Vackert lås! Synd att Hansen inte gör sina lådor med integrerade spår/picatinny... Skickat från min D5803 via Tapatalk Det gör dom, dock inte just denna modellen.
Publicerat Januari 29, 201610 yr Författare Detta är en populär post. Hemsidan är mycket dåligt uppdaterad men så här ser den ut iaf.
Publicerat Januari 30, 201610 yr Jahopp, bara att börja spara mao ☺ Skickat från min D5803 via Tapatalk
Publicerat Januari 30, 201610 yr Författare Tajmingen att köpa nu är annars rätt bra nu. Norska kronan är låg och låsen billiga. Båda dom sakerna lär ändras snabbare än vad man tror
Publicerat Januari 30, 201610 yr Klen tröst när börsen är tom... Vattenfylld källare å trasiga vitvaror har förtur. Skickat från min D5803 via Tapatalk
Publicerat Januari 30, 201610 yr Hur får man reda på vilka lås som går att beställa? Det som finns på hemsidan och det som hår att beställa verkar inte överensstämma det minsta [emoji38]
Publicerat Januari 31, 201610 yr Författare Klen tröst när börsen är tom... Vattenfylld källare å trasiga vitvaror har förtur. Skickat från min D5803 via Tapatalk Jag blev tvungen att lägga 250000 på kåken i år och då har jag inte räknat med att jag måste gräva om ca 45 m avlopp. Det löser sig, det viktigaste är att jakten går före allt.
Publicerat Februari 3, 201610 yr Författare Detta är en populär post. Nu är licensen här. Steg två blir för Ragnar att skicka låset.
Publicerat Februari 5, 201610 yr Hur ofta får man tag på två "wildcats" verktyg samtidigt som dessutom finns på lager. Bara betala och se glad ut det .
Publicerat Mars 1, 201610 yr Äntligen är licenserna i hamn . Nu är det bara lev tider på komponenter kvar [emoji22].