Publicerat Maj 5, 20169 yr Ingen reaktion förutom från 6mm rem. Det är ju ändå en ganska ovanlig kaliber åtminstone. Jag sitter mest mållös och dregglar (av avund) [emoji6] [emoji106] [emoji41]
Publicerat Maj 5, 20169 yr DSC_0157.JPGGrymt fult lås verkar vint också eller är det skuggor från korvfingrarna som luras
Publicerat Maj 5, 20169 yr Författare Detta är en populär post. Grymt fult lås verkar vint också eller är det skuggor från korvfingrarna som lurasArbetathänder ser ut så där. Det är därför du inte sett sådana förut.
Publicerat Maj 5, 20169 yr Jag försöker att inte reagera mer än nödvändigt då risken att planerna i mitt huvud tar mer handfast form vilket börsen inte är redo ännu.Men jag följer projektet på tre ställen så du får vackert nöja dig med det
Publicerat Maj 6, 20169 yr Arbetathänder ser ut så där. Det är därför du inte sett sådana förut.Haha. Nä allvarligt mycket intressant lås blir säkert kanon. Gillar att du bygger på en riktigt bra hylsa det är grundstenen ☺
Publicerat Maj 6, 20169 yr Hansenlåsen ser väldigt fina ut men går det inte att få med integrerade klackar?
Publicerat Maj 6, 20169 yr Ä dom där låsen raka å fina, eller behövs nån form av "efterbehandling"? Dom bör vara spikraka . Dvs "blueprintade" från fabrik som alla custom lås .
Publicerat Maj 6, 20169 yr https://vimeo.com/165616667 Testade matningen, tyvärr hade jag bara tomhylsor att tillgå.
Publicerat Maj 6, 20169 yr Hansenlåsen ser väldigt fina ut men går det inte att få med integrerade klackar? Inte just denna modell, dom har dock andra med både skena och rekylklack integrerade.
Publicerat Maj 6, 20169 yr https://vimeo.com/165616667 Testade matningen, tyvärr hade jag bara tomhylsor att tillgå. Jag har inte riktigt förstått grejen med Customlås men efter att ha sett din filmsnutt så är jag något mer övertygad om vad ni lirar med för grejer
Publicerat Maj 9, 20169 yr Kanadensiskt blötjärn, det kommer aldrig att fungera Nää, tacka vet jag Lothar Walther, det är grejer det!!!
Publicerat Maj 9, 20169 yr Kanadensiskt blötjärn, det kommer aldrig att fungera Nää, tacka vet jag Lothar Walther, det är grejer det!!! Ena pipan , (säger inte vilken)har jag testat borra ur lite , gick inge bra heller, ser absolut inte bra ut mitt i pipan lixom.
Publicerat Maj 11, 20169 yr Detta är en populär post. Nää ska man ångra sig nu eller inte. 35/284an ser ju inte alls gullig ut vs 30-06an
Publicerat Maj 19, 20169 yr Författare Nej tusan jag glömde det. Något tyngre än Remington kändes det