Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Här rapporterar ni buggar, stavfel och felaktiga översättningar - dock inga diskussioner!

Featured Replies

Publicerat
2 minutes ago Hipshot sa:

Mm jag är mest inne via datorn och där finns den blå stjärnan och är inga problem att klicka på.. Du menar när du är inne via mobilen gissar jag?

Korrekt uppfattat. Har nog inte varit inloggad via datorn på flera år.

På telefonen är jag automatiskt inloggad, så jag får nog fundera ett bra tag för att komma ihåg lösenordet, om jag skulle få för mig att försöka logga in via datorn.

MVH

Alias

• Svar 311
  • Visningar 71,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Fixat. Det var en annons som hade ballat ur...

• TILL ADMIN.  SKULLE NI KUNNA VARA LITE MER SELEKTIVA MED VILKA NI SLÄPPER IN I GRUPPEN? VI HAR EN NY MEDLEM, EN ÄLDRE DAM, SOM SKICKAR PM TILL KILLAR I GRUPPEN. HON SKICKAR GROTESKA

• För att göra en lång historia kort... Det var ett fel som var trasigt! Skämt åsido, det var ett hårdvarufel som tog ett antal timmar och sömnlösa nätter att laga, och vi ber om ursäkt att f

Posted Images

Publicerat

Punkten/stjärnan tycker jag är lika stor som innan uppdateringen i min iPhone med Safari iaf!! Dock är den inte speciellt stor…

Publicerat
26 minutes ago Galne sa:

Punkten/stjärnan tycker jag är lika stor som innan uppdateringen i min iPhone med Safari iaf!! Dock är den inte speciellt stor…

På min Samsung förefaller de klart mindre än förut.

MVH

Alias

Publicerat
23 hours ago alias sa:

På min Samsung förefaller de klart mindre än förut.

MVH

Alias

Konstaterade av misstag att man inte behöver klicka på punkten/stjärnan, klicka bara på inlägget så hoppar det rätt. I alla fall på PC i Chrome och iPhone Safari!

Publicerat
På 2026-02-02 at 11:46 alias sa:

Korrekt uppfattat. Har nog inte varit inloggad via datorn på flera år.

På telefonen är jag automatiskt inloggad, så jag får nog fundera ett bra tag för att komma ihåg lösenordet, om jag skulle få för mig att försöka logga in via datorn.

MVH

Alias

Om du kikar i telefonen så har den sparat lösen och hela midevitten... thumbsup

Publicerat

Jag kan inte logga in via Chrome..

Tydligen har jag bara användarnamn och inte emailadress.. och det första verkar inte fungera längre..

Tur jag fortfarande är inloggad via telefonen

Ignorera mig... Jag hade inte kollat allt...

Publicerat
4 hours ago lindgren sa:

Jag kan inte logga in via Chrome..

Tydligen har jag bara användarnamn och inte emailadress.. och det första verkar inte fungera längre..

Tur jag fortfarande är inloggad via telefonen

Ignorera mig... Jag hade inte kollat allt...

Jag kan kolla i morgon.. vill ogärna gå in i admin från jobbdatorn ph34r

Publicerat
10 hours ago, Hipshot said:

Jag kan kolla i morgon.. vill ogärna gå in i admin från jobbdatorn ph34r

Det var skit bakom mitt tangentbord...
Insåg när jag kollade i telefonen, (där jag var inloggad), att jag hade reggat en mail address... så det var löst så fort jag ägnade lite tid åt problemet.

Publicerat
55 minutes ago lindgren sa:

Det var skit bakom mitt tangentbord...
Insåg när jag kollade i telefonen, (där jag var inloggad), att jag hade reggat en mail address... så det var löst så fort jag ägnade lite tid åt problemet.

Höll på att bli lite spännande detta, hade detta i minne och såg ett pm i inboxen. Sökte fram dej, skulle bara hämta den "nya" mailadressen... Sen såg jag att det var en annan medlem som ville ha hjälp!

Tur att man hunnit konsumera ett glas kaffe och därmed rebootat hjärnan en liten smula iaf annars hade det blivit rackarns svårt för dej att logga in tongue

Publicerat

När jag begärde återställningsmail pga glömt lösenord (listade ut det tillslut) så fick jag aldrig något skickat. Det har inte fastnat i någon skräppost och jag vet och kan se att jag har min aktiva mailadress reggad. Är nog värt att kolla upp.

Publicerat

Det har väl alltid vart ngt j-la trassel med mailen på forumet men jag hoppas Wiz scannar här och ser funderingen.

Publicerat
12 hours ago Ryberget sa:

När jag begärde återställningsmail pga glömt lösenord (listade ut det tillslut) så fick jag aldrig något skickat. Det har inte fastnat i någon skräppost och jag vet och kan se att jag har min aktiva mailadress reggad. Är nog värt att kolla upp.

Vet inte om det löste problemet men Niclas har varit in och mecka med mailen nu...