Publicerat Maj 14, 200917 yr hej, kombinerar en "Ekbergare" med en kniv från Karlssonknives.com - ett bra par
Publicerat Maj 27, 200916 yr Hade en favoritkniv, men tappade den i skogen Så här såg den ut: Nu har knivmakarn som tillverkade den första kniven gjort en ny till mig. Fick en bild tillskickad men har inte ännu hunnit få kniven. Så här ser den ut:
Publicerat Juni 30, 200916 yr Hittade dom här länkarna.http://www.elenhunting.com/Merchant2/merch...Category_Code=K http://www.cutlerytogo.com/muelaofspain.html Jag använder en kniv av egen tillverkning, integral med sidor av desert ironwood. Ulf
Publicerat Juni 30, 200916 yr har en Gerber Gator 2 fickkniv men buköppnare skillt. i lajk it alot. har den nästan med mig vart jag än går.
Publicerat Juli 1, 200916 yr Hade en favoritkniv, men tappade den i skogen Så här såg den ut: Nu har knivmakarn som tillverkade den första kniven gjort en ny till mig. Fick en bild tillskickad men har inte ännu hunnit få kniven. Så här ser den ut: Häftig träbit med grönt i. vad är det för material? Jag gör själv lite knivar. Ska lägga ut en bild på min egen. Den snyggaste gav jag dock till brorsan.. ska fila fram ett kort på den åxå om jag kommer ihåg det...
Publicerat Juli 1, 200916 yr Häftig träbit med grönt i. vad är det för material?Jag gör själv lite knivar. Ska lägga ut en bild på min egen. Den snyggaste gav jag dock till brorsan.. ska fila fram ett kort på den åxå om jag kommer ihåg det... Snygg kniv o fint arbete på knivslidan Ulf
Publicerat Juli 4, 200916 yr Dom jag använder mest är en liten Gerber fällkniv, den räcker långt!! Och en vanlig flåkniv.
Publicerat Juli 12, 200916 yr Häftig träbit med grönt i. vad är det för material? Stabiliserad björk.
Publicerat Juni 5, 201114 yr 1. Sika Hill Fällkniv: Denna köpte igår på Elmia för 250kr Ligger på 395kr nypris* Återstår att se hur den funkar. 2. Hemmagjord med Buffelhorn, vulkanfiber och masurbjörk: Min första "seriösa" kniv. Har inte använt den än... men jag är rätt nöjd 3. Winchester: Väldigt smidig och händig kniv! Riktigt nöjd med den. ( Present av flickvännen ) Den har funkat fint till allt hittills!
Publicerat Juni 5, 201114 yr Benchmade McHenry Williams 705 med 2.75" halvtandat blad (Som jag är supernöjd med - en riktig gammal trotjänare) samt en Cold Steel SRK (Som jag inte är speciellt nöjd med men jag köpte den som ett impulsköp i USA för under 300 kr). Planerar att köpa en Fällkniven inom en snar framtid.
Publicerat Juni 5, 201114 yr jag vill ha en cold steel espada xl........... inte för att jag vet vad jag ska ha den till, men den e så jävla maffig.......