Publicerat Oktober 16, 20178 yr Författare 37 minutes ago Dansken sa: Det har alltid varit en gåta för mig varför "folk" inte använder vita klisterlappar på vit botten och svarta lappar på svart. Du verkar annars hyffsat skärpt att tala med I detta fallet så är det ren bekvämlighet - springa runt där med ett par tre rullar, nä då byter jag hellre tavla lite oftare bara
Publicerat Oktober 16, 20178 yr Bekvämlighet? lat? med en ren klistrat tavla ser du träffarna från skjutplatsen och behöver inte gå fram så ofta.
Publicerat Oktober 16, 20178 yr Författare 1 hour ago Dansken sa: Bekvämlighet? lat? med en ren klistrat tavla ser du träffarna från skjutplatsen och behöver inte gå fram så ofta. Jag behöver min motion, bullar och annat flott är gott
Publicerat Oktober 16, 20178 yr Just därför: Man blir andfådd av att springa fram och tillbaka över vallen- och då hoppar korset i siktet så förskräckligt när man kommer tillbaka och sätter sig bakom bössan
Publicerat Oktober 16, 20178 yr Författare 1 hour ago Dansken sa: Just därför: Man blir andfådd av att springa fram och tillbaka över vallen- och då hoppar korset i siktet så förskräckligt när man kommer tillbaka och sätter sig bakom bössan Lite realistiskt måste det väll va?
Publicerat Oktober 16, 20178 yr Författare Hur viktig är den skruven egentligen? Tycker det känns som om magasinet sitter som det ska osv
Publicerat Oktober 16, 20178 yr Den håller väl varbygeln på plats? Eller minns jag fel? Måste väl va en M-gänga på den så överdrivet svår att ersätta kan den väl inte va?
Publicerat Oktober 16, 20178 yr Författare 4 minutes ago TekDr sa: Den håller väl varbygeln på plats? Eller minns jag fel? Måste väl va en M-gänga på den så överdrivet svår att ersätta kan den väl inte va? Säkert inte förutom att den är avröken nere i gängan/hålet Varbygeln hålls ju även av bakre korsskruven. Mvh Joacim
Publicerat Oktober 16, 20178 yr Vill du ha hjälp att fixa det kan jag PM:a numret till farsan. Han reparerar bössor lite då och då (har även vapenrepararionstillstånd så det är legitimt) och en avryken skruv lär han fixa rätt lätt. Han har säkert nåt som duger att lösa det tills vidare. Han bor i Bökeberg ca 25min från Halmstad så det är hyffsat nära.
Publicerat Oktober 16, 20178 yr Författare 1 minute ago TekDr sa: Vill du ha hjälp att fixa det kan jag PM:a numret till farsan. Han reparerar bössor lite då och då (har även vapenrepararionstillstånd så det är legitimt) och en avryken skruv lär han fixa rätt lätt. Han har säkert nåt som duger att lösa det tills vidare. Tack, sjysst som tusan. Ska se om jag löser det, annars får den gå vidare till pappa (jobbar på mekanisk verkstad så bör vara en smal sak) och funkar inte det så hör jag av mig till dig Mvh Joacim