Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vilket märke och kaliber är bra nybörjare studsare?

Featured Replies

Publicerat
11 hours ago Arctic sa:

Hur som helst hoppas jag att det inte är alltför många ser Blaser som guds gåva till jägarna. 

Du kan nog sluta hoppas. :P

Är det inte han Ulf Ekman som är ordförande i Blaserklubben ? ;)

• Svar 159
  • Visningar 32,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Sedan, om några år, kan du komma tillbaka hit och tala om hur sjukt tråkigt det var med en vanlig kaliber och den billigaste standardbössan (mestbössaförpengarnabössan) och visa din nya, dyra ovanliga

• Tikka m 55/ 65 har liksom blivit "Tikkan bland Tikkor": den sista av dom som är helt tillverkat av stål. Dom brukar som alla Tikkor skjuta mycket tät och aldrig göra ägaren missnöjd. Pekka hade väl lu

• Fredagsex...grisar.....nääää . 

Posted Images

Publicerat
19 hours ago HuggyBear sa:

Däremot rekommenderar jag dig pmt att ge sin syn på detta i denna tråd där du lär bli kompis med ts ;)

http://forum.robsoft.nu/viewtopic.php?f=20&t=240234

Varför det? Häckar inte där längre..... 

/T

Publicerat
2 hours ago pmt sa:

Varför det? Häckar inte där längre..... 

Vilket jag förstår och saknar. Men jag får min beskärda del här, så jag klagar inte! :)

Publicerat

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then best you with experience"

-Mark Twain

Publicerat

Ja i bland är det bättre att tiga än att fortsätta en meningslös diskussion. Men man får ta det för vad det är. :)

Publicerat
5 hours ago pmt sa:

Men det var väl just det du gjorde? Klagade alltså......

...

Vissa människor är faktiskt på tok för korkade för att det ska vara lönt att föra en dialog med dem. Så enkelt är det faktiskt.

Semantik och språkbruk. Kanske också en del tolkning. Men då jag inte uttryckte missnöje, utan sympati och saknad, var det inte min avsikt att det skulle passa in i definitionen av klagan.

Även en monolog kan vara nog så underhållande...

Publicerat
8 hours ago JohanL73 sa:

Även en monolog kan vara nog så underhållande...

Absolut.

Men nu var det kanske inte en monolog jag syftade på här, förr nått mer Norenskt.

/T

Publicerat
9 hours ago Sako_Finnbear sa:

Ja i bland är det bättre att tiga än att fortsätta en meningslös diskussion. Men man får ta det för vad det är. :)

Ja, och blir det för dumt så att det inte är lönt att ens överväga att delta är det bättre att gå nån annanstans och använda tiden till nått vettigt.

/T

Publicerat
På ‎2018‎-‎01‎-‎02 at 23:38 Patrik L sa:

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then best you with experience"

-Mark Twain

Betänk att ungefär hälften av befolkningen är dummare en genomsnittet och den andra halvan får förmodas ha dåliga dagar.

Ligger man sedan långt över snittet så har man förmodligen höjt ribban ytterligare .... det kanske därför dom säger det är ensamt på toppen och genier ofta ses tala högt med sig själva ?  ^_^