simnil 63 Posted November 12, 2020 Share Posted November 12, 2020 Verkar som en stor del av Americat fastnat för treaxliga kärror nu. Jag tycker mest det ser fånigt ut där det inte behövs, (d.v.s på riktiga lastbilar). Men jag skulle absolut ta mot ursprungsbilen!!! Sanna mina ord, det första jag gör när Svenska spel ringt och sagt att saker och ting ordnat upp sig är att köpa en jänkarpickis igen!! Quote Link to post Share on other sites
Dansken 25,337 Posted November 12, 2020 Share Posted November 12, 2020 28 minutes ago simnil sa: det första jag gör när Svenska spel ringt och sagt att saker och ting ordnat upp sig är att köpa en jänkarpickis igen!! Om du bara är miljöpartist och konstnär och ska köra tunga sten blir detta PK 1 Quote Link to post Share on other sites
Järven 1,085 Posted November 12, 2020 Share Posted November 12, 2020 2 hours ago Dansken sa: Om du bara är miljöpartist och konstnär och ska köra tunga sten blir detta PK Revisor-konstnär närmare bestämt, undrar just vad en sådan gör. Skriver bokslut på runstenar åt RödeOrm ? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts