Publicerat September 28, 20241 yr Författare 1 hour ago Ken1 sa: Blev ett litet besök hos handlaren Ingen dålig handlare du har..
Publicerat September 28, 20241 yr Författare En låda med filtförladdningar, prislappen finns kvar, 5 mark har den kostad nån gång i tiden.
Publicerat September 28, 20241 yr 1 hour ago Bjorn.h sa: Ingen dålig handlare du har.. Nä han är bra 😃
Publicerat September 28, 20241 yr 43 minutes ago Ken1 sa: På Gotland Ser ut som ett ställe jag borde besökt när jag var dit i somras....
Publicerat September 28, 20241 yr 5 hours ago Ken1 sa: Blev ett litet besök hos handlaren Den där handlaren är ju magisk, gubben med guldskåpet typ.. ! Skulle vilja botanisera där med, måste fan förbi nästa gång jag kommer ut till öin.. Nu är det väl rensat misstänker jag. Den där Gyttorp Fasan.. det är väl Gafabs version? Är de så där snyggt gula? Nickel Magnumen.. fan den ska du spara och vara rädd om (som om du brydde dej)
Publicerat September 28, 20241 yr Han måste ju få in alla gotlands dödsbon och sälja vidare.. har hanterat några stycken och på Gotland är det mer regel än undantag att det vid dödsfall anträffas fler vapen i skåpen än vad som finns i registren. Ringde och rådfrågade yttre befäl vid något tillfälle, han bara skrattade.. och åkte och hämtade. Det ser ju ut att vara "nya" svingamla plugg, han kan ju bara inte ha något slags lager av dessa gamla guldklimpar..
Publicerat September 28, 20241 yr Författare En låda gamla gula fasan och eley grand prix bly skulle gärna få flytta in
Publicerat September 28, 20241 yr Det där blir lite bucket-list.. måste ha tag på en av varje. Röd, Nickel, Game, Fasan, Special.. Blå? De är så j-la unika så det ter sig rätt omöjligt. Kan bara inte begripa hur pantad jag var den morgonen jag stod och drog iväg både Nickel och Game på kråkor.. med garaget fullt av junkplugg.
Publicerat September 28, 20241 yr Detta är en populär post. 8 hours ago Ken1 sa: Blev ett litet besök hos handlaren Bravo juice, Coca-Cola och Nickel Magnum. Det är ju tre överraskningar i en!
Publicerat September 28, 20241 yr Detta är en populär post. 3 hours ago Hipshot sa: Den där handlaren är ju magisk, gubben med guldskåpet typ.. ! Skulle vilja botanisera där med, måste fan förbi nästa gång jag kommer ut till öin.. Nu är det väl rensat misstänker jag. Den där Gyttorp Fasan.. det är väl Gafabs version? Är de så där snyggt gula? Nickel Magnumen.. fan den ska du spara och vara rädd om (som om du brydde dej) Stämmer kanske att det är Staffans skapelse,dom är dock stämplade med Gyttorp på culuten. Dessa är inte gula och har Diamond shot hagel.
Publicerat September 29, 20241 yr 10 hours ago Ken1 sa: Stämmer kanske att det är Staffans skapelse,dom är dock stämplade med Gyttorp på culuten. Dessa är inte gula och har Diamond shot hagel. Det är en trevlig färg, ser väldigt gammaldags ut. Gamebore Regal i kaliber 20 ser/såg nästan likadana ut.
Publicerat September 29, 20241 yr Detta är en populär post. De klargula är sexigare Japp.. jag är en sjuk människa
Publicerat September 29, 20241 yr Detta är en populär post. 1 hour ago Hipshot sa: De klargula är sexigare Japp.. jag är en sjuk människa Vi vet!
Publicerat September 29, 20241 yr Detta är en populär post. Hjälper till att tömma ett dödsbo, hittade en gammal påse blyhagel. Innehöll 4 och 3,5mm hagel.
Publicerat September 29, 20241 yr Författare Detta är en populär post. Klassikernas klassker, S&B Red Black. 12/65 perfekt harpatron, 5:a på motskott, en 3:a från sidan. Drillingen v pipa har sin sweetspot med 35g 2:or, skjuter rejält tätt.
Publicerat September 29, 20241 yr Det där är väl Pmts go-to patron tror jag, ska fungera väldigt bra ofta. Jag såg att jag hade några slika i övre lagret i patronväskan som kommer gå på nästa kråkjakt..
Publicerat September 29, 20241 yr Detta är en populär post. Blev lovad en resväska blyskott av en dansk kollega som inte har nytta av dem. Kan vara hit eller shit, vi pratade aldrig om vad den innehöll. Själva tanken på en resväska skott är ändå trevlig.
Publicerat September 30, 20241 yr 20 hours ago MagnusN sa: Blev lovad en resväska blyskott av en dansk kollega som inte har nytta av dem. Kan vara hit eller shit, vi pratade aldrig om vad den innehöll. Själva tanken på en resväska skott är ändå trevlig. Om det är "shit" i din föreställningsvärld så kan jag säkert hjälpa dej med .. skiten
Publicerat September 30, 20241 yr 20 hours ago MagnusN sa: Blev lovad en resväska blyskott av en dansk kollega som inte har nytta av dem. Kan vara hit eller shit, vi pratade aldrig om vad den innehöll. Själva tanken på en resväska skott är ändå trevlig. Kan bero på att INNEHAVET av blyhagelpatroner i mitt gamla hemland berättigar innahavaren till en bot om 2000 kronor till statskassan...... PR PATRON.....
Publicerat September 30, 20241 yr 1 hour ago Hipshot sa: Om det är "shit" i din föreställningsvärld så kan jag säkert hjälpa dej med .. skiten Passerar Skåne först, enklare dumpa det här, jag lovar att ta hand om det. /C
Publicerat September 30, 20241 yr 3 hours ago Dansken sa: Kan bero på att INNEHAVET av blyhagelpatroner i mitt gamla hemland berättigar innahavaren till en bot om 2000 kronor till statskassan...... PR PATRON..... Vet du någon som torskat på något större belopp?
Publicerat September 30, 20241 yr Kan inte låta bli att reflektera: fem sidor som behandlar gamla skott. Inte bara Hipshot som är ”sjuk människa”👍🤣 Keep it up!