Publicerat Februari 28, 200719 yr Ja där ser man jag har alltid tyckt ni varit lite för många ;D ;D ;D ;D /Anonym
Publicerat Februari 28, 200719 yr Författare ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Vi blir fler o fler hela tiden ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Publicerat Februari 28, 200719 yr Det är ju tur att ni inte skriver som ni talar Finns inga bra översättningsprogram för skånska... ;D :-*
Publicerat Februari 28, 200719 yr Ja där ser man jag har alltid tyckt ni varit lite för många ;D ;D ;D ;D /Anonym Anonymast ;D
Publicerat Februari 28, 200719 yr Född o uppväxt i Hässleholm. Jag ser mig själv som SKÅNING trots att jag bor i Västernorrland sen 15år. En gång Snapphane........ ;D ;D ;D ;D ;D Så då e man väl nr 4
Publicerat Mars 1, 200719 yr Kanske läge att hyra en skjutbana så vi kan träffas. Sövdeborg bör ju ligga centralt för de flesta. Jag kan kolla om intresse finns men det blir ju inte förrän senare i år i s f som ni förstår.
Publicerat Mars 1, 200719 yr Vet inte.. men bor iaf i Åhus (Kristianstad), men är Göteborgare i själ och hjärta
Publicerat Mars 1, 200719 yr Författare Född o uppväxt i Hässleholm.Jag ser mig själv som SKÅNING trots att jag bor i Västernorrland sen 15år. En gång Snapphane........ ;D ;D ;D ;D ;D Så då e man väl nr 4 Flytta hem då ;D
Publicerat Mars 1, 200719 yr Författare Kanske läge att hyra en skjutbana så vi kan träffas. Sövdeborg bör ju ligga centralt för de flesta. Jag kan kolla om intresse finns men det blir ju inte förrän senare i år i s f som ni förstår.Ja skulle va kul. Finns ju Gyllebo med
Publicerat Mars 1, 200719 yr 8 gröthalsar i ett å samma ämne hojja tur det finns tangentbord annars hade man bara hört nån grugla ;D
Publicerat Mars 2, 200719 yr Ja skulle va kul. Finns ju Gyllebo med tja, Gyllebo ligger knappast centralt i Skåne men inte mig emot. Jag får ju nära i s f.
Publicerat Mars 2, 200719 yr Skriver in mig som nr 10.Har varit i exil i Norrland i några år, men har hittat hem nu.