Publicerat Oktober 24, 200916 yr Klart man är skåning vad skulle man annars va????????? Jag tröstar mig med ardbeg efter en sorglig drevjakt i regnet
Publicerat November 17, 200916 yr Jag är född i småland och smålänning i hjärtat men skåne är bra mycket bättre på jakten o jobben samt att inte glömma MATEN. Klart att vi skåningar skall ha en knallträff emn vem skall dra igång det? Om det går trögt kanske vi kan ta ett gäng i göingetrakterna och dra till knislinge......... Alla landskap har sitt men den som tror skåne är platt har nog inte varit och sett alla typerna av terängskiftningar som finns här..... Ha de
Publicerat November 17, 200916 yr Har mitt gryt strax norr om C4. Hur strax? Själv håller jag till ca 2 mil norr om C4
Publicerat November 18, 200916 yr Sverige består av Skåne och där norr om liggande fäbodar. Så jag är då Skåning och Svensk
Publicerat November 18, 200916 yr Sverige består av Skåne och där norr om liggande fäbodar. Så jag är då Skåning och Svensk Och så ser skåne ut där jag bor, inte platt som en pannkaka som vissa tror.