Publicerat Maj 23, 200719 yr Jobbar fortfarande på 90. Skitsvårt, börjar nästan bli sur nu Har du hört talas om spelberoende :D
Publicerat Maj 25, 200719 yr Författare Får väl ta risken att åka dit ;D ;D Svärfars bror är professor i soc. beteende med inriktning på spelberoende. Han har vart med och startat upp flera behandlingshem i Sverige. Har Du problem så kan Du kontakta mig så ska jag höra mig för med honom. Han bor hemma i Bondersbyn numera. Pensionär men åker fortfarnade världen runt och föreläser i detta ämne.
Publicerat Maj 25, 200719 yr Svärfars bror är professor i soc. beteende med inriktning på spelberoende. Han har vart med och startat upp flera behandlingshem i Sverige. Har Du problem så kan Du kontakta mig så ska jag höra mig för med honom. Han bor hemma i Bondersbyn numera.Pensionär men åker fortfarnade världen runt och föreläser i detta ämne. ;D
Publicerat Maj 25, 200719 yr Får väl ta risken att åka dit ;D ;D Precis! Vad gör man inte för att klara 90 gränsen i sjöfågeljaktsspelet på internet ;D ;D
Publicerat Augusti 29, 200718 yr Hehe, lite kul att du tog upp ämnet igen. jag provade spelet igår faktiskt men formen (om den nu någonsin har funnits) var som bortblåst. Jag maxade 35 på 5 försök sen gav jag fan.... ;D :D
Publicerat Augusti 30, 200718 yr Hehe, lite kul att du tog upp ämnet igen. jag provade spelet igår faktiskt men formen (om den nu någonsin har funnits) var som bortblåst. Jag maxade 35 på 5 försök sen gav jag fan.... ;D :DJag var inne och spelade lite igår. Det var första gången på mkt länge och ev. form var som bortblåst ;D
Publicerat September 23, 200718 yr varför funkar det inte nuVet inte. Det finns iaf kvar på tidningens hemsida
Publicerat December 15, 200817 yr Jag hittade just den här tråden så vet inte om det här är samma spel... http://www.jaktjournalen.se/spel/jaktjournalen-spel.html Jag har inte spelat på ett tag men för någon månad sen hade jag och min fästmö en liten kamp. Jag hade därför en gammal bevisbild kvar i datorn...
Publicerat December 15, 200817 yr Shit vilket drygt spel. jaja 80.8 iaf. Drygt ja, men uppenbarligen svårt att slita sig från. Lite småstolt kan jag nu rapportera in 109.9. Pinsamt att mitt hagelskytte tycks vara bättre på datorn än i verkligheten.
Publicerat December 15, 200817 yr Jesus va svårt! 47,5 men det speglar väl bara min reella kompetens vad det gäller hagelskytte
Publicerat December 15, 200817 yr har nu 86,6 som pers. tröttnar Beroende framkallande skitspel, 37,1. Hur gör du?